27 Kasım 2013 Çarşamba

Yves Rocher İnternet Alışverişim

 Herkese merhaba,
Bu yazımda Yves Rocher kepek önleyici şampuanın ne kadar etkili olduğunu, dolayısı ile oldukça memnun kaldığımdan bahsetmiştim. Şampuanı yarılayınca dayanamadım yedeklemek için tekrar almaya karar verdim. Sipariş vereceğim gün annem de kepek şikayeti olduğundan bahsetti. Böylelikle iki adet kepek şampuanı aldım.
Aynı şampuanı uzun süre kullanmamak gerektiğini söyledikleri için de, geçiş şampuanı olarak saç dökülmesine karşı olan şampuanı aldım. Tam siparişi tamamlamak üzereyken saç onarıcı bakım yağını da attım sepete. Saç dökülmesine karşı şampuanda ve saç yağında yüzde 20 indirim vardı. Daha önce okumuş olduğum bazı olumlu blog yorumları da bu yağı almamda etkili oldu.



Yves Rocher sitesine gelecek olursak;
İlk siparişimdi ve herhangi bir sorun ile karşılaşmadım. Ürünler büyük bir koli içinde gayet sağlam şekilde elime ulaştı. 
Bu arada müşterileri ile çok ilgili bir firma. Facebook sayfalarından sorduğum her soruya sabırla ve ilgiyle cevap verdiler. Bu bir firmayı değerli yapan en önemli unsur benim için. 

Teşekkürler!


Yves Rocher, ürünlerini çok geç tanıdığım bir marka fakat bundan sonra fazlasıyla içli dışlı olacağımızı düşünüyorum.

Sevgiler
xoxo


7 yorum :

  1. güle güle kullan tatlım,saç yağını merak ettim en kısa zamanda görmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Ben de merak içerisindeyim doğrusu. Yarından itibaren kullanacağım :)

      Sil
  2. Dökülme karşıtı şampuandan ben çok memnunum:) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın, ben de daha önce kuru saçlar için olan şampuanını deneyip memnun kalmıştım.Şimdi de saç dökülme karşıtı olanı aldım umarım o da diğeri gibi etkilidirr:)

    YanıtlaSil
  4. @zuhal, teşekkür ederim. Ben de memmun kalacağım inşallah :-)

    @summer dream, hadi bakalım inşallah her ikimiz içinde etkili olur :-)

    YanıtlaSil
  5. hayırlı olsuuun! ben de anti chute şampuanından alacağım düşüncelerini bekliyorum :) bloğumda mimlendin canım http://busrakkus.blogspot.com/2013/12/mim-en-sevdigin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Kullanmaya başladım. Şişeyi yarılayayım olumlu ya da olumsuz görüşlerimi paylaşırım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?