13 Kasım 2013 Çarşamba

Yves Rocher - Kepek Önleyici Şampuan


Herkese merhaba,
Sizlere daha önce kepek sorunu yaşadığımdan bahsetmiştim. Yves Rocher'nin kepek şampuanının mehtini bloglarda çok okuyunca, "hadi bunu da deneyeyim " dedim.
İki haftadır her gün kullanıyorum. Çılgın gibi kaşınan saç derim, 3. yıkamadan sonra hafifledi. Kaşınmalar azaldıkça da haliyle pul pul dökülmeler azaldı. Kullanımın ikinci haftasında ise fark ettim ki saç derim artık çılgın gibi kaşınmıyor. "Hart hart" kaşınmalarım durdu.  Ara ara çok kısa süreli ve hafif kaşıntılar oluyor sadece ama pul pul dökülmeler yaşamıyorum. Üstelik saç dökülmem de azaldı. Keramet şampuanda mıdır bilmiyorum ama sonuçtan çok memnun olduğum kesin. 


Ürün 200ml. Gramaj olarak keşke biraz daha fazla olsaydı. Çabuk bitecek diye az az kullanıyorum. Ancak iyi köpürüyor ve temizlediğini hissediyorsunuz. Yazılana göre ürün paraben, silikon ve renklendirici içermiyor. İçerdiği latin çiçeği özü ise kaşıntımıza çare olan sevgili madde!
2 hafta kullanımımda ürün neredeyse yarıya indi. Şampuan miktarını daha iyi seçebilmeniz için mavi çizgi ile işaretledim.
Sonuç olarak bu üründen gerçekten çok memnun kaldım. Bitince tekrar alacağım!
Fiyat olarak internet sitesinde 11.90 TL Buradan inceleyebilirsiniz.
Ben sipariş verdiğim zaman yüzde 30 indirimdeydi. 8 TL ye falan gelmiş oldu.
Kepek problemi yaşıyor iseniz bu ürüne göz atmanızda fayda var.



Sevgiler
xoxo

11 yorum :

  1. Bende kepek degilde, hani bebekler yeni dogduklarinda kafalarindaki deri sertlesir, deri soyulur ya. Kac senedir o var, sacimi hergun yikamazsam hemen 2. gun cikiyor, bu yuzden hep yikamak zorunda kaliyorum. Hastalikmis 'cradle cap' diye Turkcesini bilmiyorum ama gercekten boyle seyler hayatimizi cok zorlastiriyor :\

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın! :/ B arada bir dermatoloğa gittin mi? Herhangi bir tedavisi yok mu? Açıkçası daha önce hiç dikkat etmediğim ve araştırmadığım bir konuya değinmiş oldun.

      Sil
  2. Iskocya da malesef doktorlar cok kotu,
    Yani ellerimin hep soguk olmasini ve isindiginda neden sistigini bile cozemediler hala. 7 senedir gidiyorum doktora?!

    Poliklinik tarzi yerler var, fakat doktorlar test yapmadan ilac yaziyor felan filan, yani hastaneye sevk edilmek icin olmen gerekiyor ciddi ciddi.

    Isin garip tarafi dermatolog bir hastane bolumu olarak bile gorulmuyor.

    Turkiyede de gitsem gitsem 1 2 haftaligina gidiyorum, orada bir doktora gorunmek en dogrusu ...

    Kisacasi Ataturk bosuna dememis, Olursem de turk doktorlarinin elinde oleyim diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şaşırdım doğrusu. Türkiye ye geldiğinde kısa bir zamanıni ayırıp dr a gitmen en doğrusu galiba. Bir yandan da ıskoçya adını duymak hoşuma gitti :-) merak ettiğim ülkelerden. Özellikle de aksana hayranım :-D

      Sil
    2. Kesinlikle :\

      Evet, cok guzel bir ulke, gorucek cok sey var fakat insan yasadigi ulkeyi pek gezmek istemiyor dogrusu :D
      Beklerim, gelirsen mutlaka haberim olsun :)
      THY haftanin hergunu uygun fiyata Edinburgh'ya ucuslar yapiyor!

      Sil
    3. Ne kadar naziksin çok teşekkürler. Ileride gitmek istedigim ülkeler arasında. Inşallah bir gun yolum düşer :-)

      Sil
  3. Benim saç derim de çıldırmış durumda:( Konu saç olunca insan önune gelenı de deneyemıyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim dermatologa gitme vaktim olmadığı için kendimce ürün deneyerek careler aradım aman uzun süre kullanabilecegim bir ürün bu. Istersen bir dene canim sen de.

      Sil
    2. Benim dermatologa gitme vaktim olmadığı için kendimce ürün deneyerek careler aradım aman uzun süre kullanabilecegim bir ürün bu. Istersen bir dene canim sen de.

      Sil
  4. canım bu marka dermakozmetik mi kozmetik mi onu merak ediyodum.. ben daha hiçbir urununu kullanmadım..
    bloguma beklerim sevgiler..http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendilerinde kozmetik pazarının bir numaralı markası olarak bahsediyorlar. Bu linke tıklayarak bilgi alabilrsin :)
      http://www.yvesrocher.com.tr/control/dynpage/~struct=dynpg/~page=bitkisel_icerik/

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?