30 Aralık 2013 Pazartesi

Meet Matt(e) Nude Paletim


Herkese merhaba,
Bir süredir yıllık iznime ayrılmıştım.Yıllık iznimi ise üniversite okuduğum Kırıkkale'de geçirdim. Yaklaşık 2 buçuk yıl sonra aynı topraklara ayak basmak bana oldukça duygusal anlar yaşattı. Tatilde oraya gidilir mi demeyin! Kırıkkale'nin benim için anlam ve önemi büyük. Zaten gidiş amacımda tatilden ziyade Kırıkkale'deyken tanıştığım ve üzerimde emekleri büyük olan ablalarımı, abilerimi ve öğretmenlerimi ziyaret etmekti. Kırıkkale'de ziyaretlerimi tamamladıktan sonra ise iki günlüğüne Ankara'ya arkadaşlarımı görmeye gittim. Kızılay alışveriş merkezinin arka taraflarında dolaşırken Gratis i gördüm! Gratis'e sık rastlayamayan biri olarak hemen girdim ve direkt olarak The Balm standına yöneldim. Aslında Nude Tude palet istiyordum ancak ellerinde yoktu. Ben de hiç aklımda olmayan Matte Nude u aldım.


Artık The Balm kalitesinden emin olduğum için açıkcası almakta hiç tereddüt yaşamadım. Tonlarda zaten genel olarak beğendiğim tonlar.


Ambalaj yine her zamanki gibi çok şık. İçerisinde oldukça işe yarar, kocaman bir aynası var. Miktar olarak çok fazla. Renk vermesi oldukça kolay ve kalıcı! Beni gün boyu idare etti. The Balm ürünlerini sevmeyeniniz var mı bilmiyorum ama benim son zamanlardaki favori markam!


Renklerin kolumdaki dağılmış hali ise ;


Renkleri paletin üzerindeki dağılıma göre soldan sağa şeklinde inceleyebilirsiniz.

Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. Bu paleti almayı çok istedim ama renklerinin pigmentli olmadığı okumuştum cesaret edemedim almaya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre de renkler yeterince pigmentli aslında :) Ama sonuç kişiden kişiye değişiyor neticede. O yüzden en iyisi senin kendin tecrübe etmen.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?