4 Aralık 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişim

Herkese merhaba,

Yine ufak tefek alacaklarım var diye girdiğim Watsons dan aşağıda gördükleriniz ile çıktım. Bir yandan da yılbaşı indirimini bekliyorum. :P
Aslında indirim öncesi çok karlı bir alışveriş olmadı belki ama özellikle şu pure beauty bb kremler için merakıma yenildim.
3 al 2 öde kampanyası vardı. Daha önce okumuş olduğum yorumlar da olumluydu. Görevli kız da bu ürünü kullandığını, ürünün kapatıcılığının iyi olduğunu ve çok az bir miktarın tüm cilde yettiğinden bahsedince sözüne inanmak istedim.  Umarım almakla iyi etmişimdir. Bb krem çok tüketiyorum çünkü. Aslında Garnier den memnunum ama değişik ürünler kullanmayı da hep seviyorum.

Ayrıca fotoğraf kalitesi için üzgünüm. Bu sefer telefon ile çekmek zorunda kaldım :(



 ve bu bb kremi kullananlar görüşlerini benimle paylaşırsa çok sevinirim.



Teşekkürler

Sevgiler
xoxo

16 yorum :

  1. Güle güle kullan hepsini. BB kremi bende uzun süredir kullanıyorum. küllü grimsi bir rengi var ama sürdükten bir süre sonra ciltle uyum sağlıyor. karmadan yağlıya dönük cildimde sivilce falan yapmadı. seveceğin bir ürün olduğunu düşünüyorum. ben memnunum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir yorum okumak beni mutlu etti doğrusu. :) Umarım en az senin kadar memnun kalırım ben de.

      Sil
  2. güle güle kullan.......bunun bide mor renkli yasmine olanı var....kuru ciltler için o daha uygunmuş bende onu almak istiyorum indirimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Evet, mor olanını görmüştüm ancak hakkında hiç bir yorum okumadım. Benim de cildim karma olduğu pembeyi almak ile iyi ettim galiba :D

      Sil
  3. Ee bari denemek için sadece bir tane alaydın :)) Ay ben de alışveriş yaptım malesef indirimler öncesi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kampanyaya aldandım. Dayanamadım Aseta :D

      Sil
  4. benim de misshadan sonrakı favorim pure beauty bb krem hatta pudrasına da bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh! Bu bb den memnun olan kişi yorumları okumak ne güzel :) Teşekkürler!

      Sil
  5. Güle güle kullan tatlım,bbkremi hala kullanıyorum kokusu ,nem vermesi süper !! ama benim cildime bir ton koyu baya beyaz olduğum için ama genel anlamda tekrar almam ben ,ciltler bütünleşir ama çok esmer olanlara tavsiye etmem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım! Ben buğday tenli olduğum için bana uyacaktır o zaman. Yarın hemen deneyeceğim :)

      Sil
  6. aynı ürünü aylardır kullanıyorum ama 3 tane almakla hata etmişsin tek 1 tanesi aylarca gidiyor ki haftada 6 gün kullanıyorum:) pudrası cildimi oldukca kurutmustu ama krem cok iyi. azıcık görünmesine ragmen o kadar bereketli bir ürün ki yazın bacagımdaki renk probleminden dolayı bacaklarımda bile kullanmıstım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldık bir kere ne yapalım :) ama en azından kullanmaya başladığımdan beri oldukça memnunum. :)
      Yorumun için de teşekkürler :)

      Sil
  7. Ne kadara aldin ucunu acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adet fiyatı 26 lira ya da 27 lira diye hatırlıyorum. 3 al 2 öde kampanyası olduğu için de 52 lira civarı bir ücret ödemiştim. Oldukça memnunum. Tavsiye ederim :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?