19 Ocak 2014 Pazar

Bugünkü Alışverişim - Ikea, Watsons, Yves Rocher

Herkese merhaba,

Bugün Ege de harika bir hava vardı. Aslında tam sahilde çıkıp dolaşmalıktı fakat ben ne yaptım, aldım annemle babamı İzmir'e gittim. Çok uzun zamandır İkea ya yeniden gidip gezmek istiyordum. Kısmet bugüneymiş. Hem incelemek istediğim bir kaç mobilya vardı, onlara bakıp ilerisi için fikir edinmiş oldum. :)

Ufak tefek aldıklarıma gelirsek;

3 adet porselen saksı! Daha doğrusu annem aldı. Çeyizine koyalım dedi, ben de ses çıkarmadım :D
Bu mumluklar benim inanılmaz derecede hoşuma gidiyor. Çok hoş bir dekorasyon ürünü olduğunu düşünüyorum.

Bir çok blogda gördüğüm saksılar.. Ben büyük boyunu aldım biraz yanlışlıkla. Gerçi içine koyacak fırçam neredeyse hiç yok. Ne amaçla aldığım şu an meçhul. Bir şekilde değerlendireceğim. Tavsiyeleriniz varsa okumaktan memnuniyet duyarım!
Ferforje peçeteliği de çeyizime koyacağım. 


Bu tepside doğru çeyize gidecek. 


Sözlüm ve kendim için minicik bir yemek takımı oluşturdum. İkimizde siyahı çok seviyoruz. :) O yüzden en çok bu tabak ve bardakları aldığıma sevindim :)


Bunlarda Watsons ve Yves Rocher'den aldıklarım. Yves Rocher de yüzde 50 ye varan indirim vardı ve bugün son günüydü. Kepek şampuanını yedekledim! 
Watsons dan ise ilk kez deneyeceğim burun bantlarını aldım. Umarım işe yarar!


Bu arada şu fotoğrafların kalitesine canım çok sıkıldı. Babam makineyi düşürdüğünden beri flaşlı çekim yapamıyorum. Haliyle fotoğrafların kalitesi eskiye nazaran daha düşük :(

Sevgiler
xoxo



12 yorum :

  1. Gule gule kullan canim ceyiz hazirlamak ne gzl biseydir kimbilir Allah tamamina erdirsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım amin! :) Hazırlığın ilk aşamasındayız şu an. Ufak tefek şeyler alıyoruz ama o kadar mutlu ediyor ki insanı. :)

      Sil
  2. Çok güzel şeyler almışsın canım :) Çeyizine aldıklarını ayrı bir beğendim :) Allah tamamına erdirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) İnşallah! :)

      Sil
  3. ıyı gunelrde kuallan keşke fıyatlarını yazsaydın *-* merak ettım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :-) fiyatlar a gelince; saksılarin adeti 7.90 dı galiba, mumluk 10lira, tepsi 15lira, bardak ve tabaklarin fiyatı 3 ilâ 7 arası değişiyordu, porselen saksılar 3lira ve peçetelik ise 6 lira. :-) kendimi bir an satışını yapiyormuşum gibi hissettim:-)

      Sil
  4. bende o saksılardan almıştım önce içine farklı şeyler koymuştum
    ama şuan mutfakğımda tahta kaşık çatal maşa vb. koyuyorum hoş duruyor =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ıyi fikir :-) teşekkürler :-)

      Sil
  5. ikeasız hayat düşünemez olduk:)hepsini güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim :-) ancak keşke daha uygun fiyatlı ürünleri olsa da hayatımızda daha da yer etse. Ah o mobilyalar. . Bazısı gereksiz pahalı. .

    YanıtlaSil
  7. yves rocher şampuanını bende uzun süre kullanmıştım ama daha çok yağlı saçlara uygun gibi geldi. şuan aynı serinin bademlisini kullanıyorum, yumuşacık saçlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O bademinin maskesini kullanıyorum ben de. Saçımı hemen açıyor ve yumuşatıyor :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?