1 Ocak 2014 Çarşamba

Bulgarian Rose BB Krem

Herkese iyi seneler.
İnşallah tüm güzel dilekleriniz gerçek olur diyerek 2014 yılının ilk gününde, yazmayı uzun süredir planladığım yazıma başlamak istiyorum.
Pure Beauty'nin Bulgarian Rose bb kremini bir çok blogda okuyup oldukça merak ediyordum. 1 ay önce watsons'da 3 al 2 öde kampanyasını görüp, görevli kızın da gaza getirmesi ile bir anda 3 adet almış bulundum. Diğer kullandığım bb kremlere kıyasla fiyat açısından biraz yüksek. :( Adet fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 26 lira.

İlk başlarda "acaba 3 adet almakla hata mı ettim." diye düşünüyordum; fakat iyi ki almışım!  Çok beğendiğim bir ürün oldu. Şimdiye kadar denediklerimin arasında bana göre en iyisi.
Fakat bu bb krem tek renk. Esmer bayanlar için uygun olacağını düşünmüyorum. Açık kumral bir tona sahip olmama rağmen bana bile bir ton açık kaldı. Dengelemek için bir ton koyu pudra kullanıyorum. O şekilde istediğim sonucu elde etmiş oluyorum.
Okuduğum bir çok blogda ürünün cilt tonu ile bütünleştiği yazıyordu. Ben tam olarak bütünleştiğini söyleyemeyeceğim. Bir kaç dk bekledikten sonra o göze batan beyaz görünüm biraz hafifliyor sadece. Pudra ile desteklemeniz gerekiyor.




Kuru cilt yapısına sahip olanların öncesinde nemlendirici kullanmalarını öneririm. Zira Garnier bb kadar nem içermiyor.
Ürün 30 ml. Fiyatına göre miktarını az buldum. Fakat kapatıcılığa çok ihtiyaç duymuyorsanız, az bir miktar kullanmanız yeterli olacaktır. Bu da ürünü en az 2-3 ay kullanmanız demek.
Ürün ayrıca 42 faktör güneş koruması içeriyor. 


Ambalaj olarak beğendiğim bir ürün oldu. Ağız yapısının dar olması nedeniyle ihtiyacınız olduğu kadar ürün alabiliyor ve dışarıya taşmaları önlemiş oluyorsunuz.


Orta sıvılıkta bir yapısı var. Cilde kolay dağılıyor. Ben parmaklarım ile dağıtıyorum.


Alt resimde ürünü üstüm körü bileğime dağıttım yapısını daha iyi görebilmeniz açısından. Bileğime biraz bol ürün kullanmışım. Cildime çoğu zaman bu kadar ürün sürmüyorum bile.



Bu resimde ise dağıtılmış halini görüyorsunuz. Dağıttıktan hemen sonra çektim fotoğrafı. Yukarıda da bahsettiğim gibi, bir kaç dakika bekledikten sonra alt resimdeki yoğun beyazlık hafifliyor.
Kapatıcılık ve yapı olarak çok beğendiğim bir ürün oldu. Hali hazırda elimde iki adet daha var. Bittikten sonra tekrar alacağım ürünler listesi içinde Bulgarian Rose da var bundan sonra.
:)


Hepinize yeniden iyi seneler diliyorum.

Her şey güzel gönüllerimizce olsun.

Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. Yarın almayı düşündüğüm bi ürünü bugün tanıtman çok güzel oldu^^ Ben çok beyaz tenliyim ve sorunlu bi cildim yok. Sanırım benim için oldukça doğru bi seçim olacak. Teşekkürler^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel. Tesadüf olmuş :) Umarım sen de en az benim kadar memnun kalırsın :)
      Sevgiler

      Sil
  2. Yazılarınıza bayıldım. Bb kremler hakkında bir çok bloga baktım fakat pek ayrıntılı bilgi vermiyorlar. Blogunuzu kaydettim artık sürekli takip edicem. Bilgilerinizi bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz ile beni mutlu ettiniz. Ben teşekkür ederim. Faydalı olabiliyorsam ne güzel :-)

      Sil
  3. esmerler için uygun bir ürün mü yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba, esmerler için rengi açık kalabilir.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?