7 Ocak 2014 Salı

Catherine Arley - Silky Touch Pudra No 6

 Herkese merhaba,
 Bugün, bir süredir kullanmakta olduğum pudradan bahsetmek istiyorum. Özellikle geçen sene çok ilgimi çeken bu pudraya Kuşadası'nda hiç denk gelmedim. Yıllık iznimde Kırıkkale'ye gittiğimde ise tesadüfen  denk geldim. Fiyatı 6 liraydı. Buğday tenli olduğum için ten rengime en uygun olabilecek 06 numarayı aldım.



 Aldığımdan beri gerçekten severek kullanıyorum.
 Orta derece bir kapatıcılığı var. Cildimde kalıp gibi durmuyor. Oldukça doğal bir duruşu var. Tüm gün boyunca ise beni idare ediyor. Tazeleme ihtiyacı hissetmiyorum.


Bu yazımda bahsettiğim Bulgarian Rose BB kremimin üstüne pudra ile uyguluyorum. BB kremin beyaz görüntüsünü hafifletip cildim ile bütünleşiyor. Hem doğal duruyor, hem de cildimi pürüzsüz gösteriyor. Hatta geçen gün ofis arkadaşım ile konuşurken "senin yüzünde makyaj var mı? " diye sordu. Cilt makyajımın doğal durması benim için önemli.



Çok beğendiğim ve yenilemek istediğim bir pudra olacağı kesin bundan sonra. Cilt tonuma uygun olan rengi de bulduğuma göre ihtiyaç durumunda catherine arley internet sitesinden sipariş edebilirim. :)



Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. ben de 2 yıldır bu pudrayı mutlu mesut kullanıyorum tek sorun her yerde bulunmaması :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef her yerde bulunmuyor fakat internet sitesinden baktığım kadarı ile satışı hala devam ediyor :)

      Sil
  2. Bende bu pudrayı yaklaşık 15 senedir kullanıyorum çok memnunum aynen dediğiniz gibi buğday tenliyim ve çokdoğal duruyo, arada değiştiriyorum farklı ürünler kullanmak için her defasında pişman oluyorum ama bende çok zor buluyorum son yıllarda....İnternet sitesinden bende alsam iyi olacak. Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de farklı ürünler kullanmayı seviyorum ancak bundan sonra bu pudrayı buldukça alacağım. Makyaj malzemelerimin arasında mutlaka olmalı :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?