20 Ocak 2014 Pazartesi

D&R Alışverişim

 Herkese merhaba,
Bu aralar dnr dan biraz fazla alışveriş yapar oldum her ne kadar hepsine blogda yer vermesem de. Kitap alışverişlerimde kitapyurdu nu tercih ediyordum fakat 25 TL üzeri kargo bedava olması beni dnr teşvik ettim. Perşembe günü sipariş verdiğim ve elime bugün ulaşan siparişlerim;

Sevgili ofis arkadaşım ile kitaplar üzerine sohbet etmeyi gerçekten çok seviyorum. Kitap alışverişi yapmak ve okumak, sonrasında bunu birileri ile değerlendirmek benim için ayrı bir keyif demek.
Mart Menekşeleri ve Böğürtlen Kışı'nı ise ofis arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. Bu akşam Mart Menekşeleri'ne başlamayı düşünüyorum.


Allah De Ötesini Bırak isimli kitabı ise yorumları okuyarak almaya karar verdim. Mart Menekşeleri'nden sonra okumayı planlıyorum.

Sol tarafta görmüş olduğunuz ise kitap görünümlü bir çizgisiz defter. Ben tam bir defter meraklısıyım. Bu defterin fiyatını da 3buçuk lira gibi bir fiyata görünce almak istedim. Oldukça ince bir defter beklerken, tahmini 120-150 sayfalık bir defterle karşılaşmakta beni ayrıca mutlu ettim. Böylelikle defter koleksiyonuma bir üye daha katılmış oldu. :)


İçinizde bu kitaplardan herhangi birini okumuş olan varsa yorumlarını bekliyorum.

Teşekkürler,

Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. Allah De Ötesini Bırak'ı cok merak ediyorum. Su anda butun arkadaslarim okuyor. Sınavlardan sonra ben de baslamak istiyorum aslında. Olumlu/Olumsuz yorumlarınızı merakla beklemekteyim :)

    Sevgiler,
    Fulya Küçükaksoy

    YanıtlaSil
  2. Mart menekşelerini bitirir bitirmez başlayacağım. Elbette görüşlerimi paylaşırim :-)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. BÖĞÜRTLEN KIŞI'nı aaslında almak istiyorum ama bebeğini kaybeden bir annenin hikayesi oldugu için ve bnm de minik bir kızım olduğu için arkada açklamasını okumam bile gözlerimin dolmasına sebep oldu. alamadım...aama merak da ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Allah kızınız ile sağlıklı uzun bir ömür nasip eder inşallah. Evet, oldukça dokunaklı bir hikayeye benziyor. Bir anne için okuması zor bir kitap olsa gerek. .

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?