14 Ocak 2014 Salı

DBMS Kozmetik Alışverişim

Herkese merhaba,
Dbms Kozmetiği duymuşsunuzdur. Facebook sayfasına ara ara bakardım. Ürünleri incelerdim. Dün ise gittigidiyor.com sitesindeki sayfasına baktım. Ürünleri oturdum inceledim. Aklımda ürün almak yoktu taa ki aşağıda görmüş olduğunuz far paletine denk gelene kadar.
Böylelikle gittigidiyor'dan da ilk alışverişimi yapmış oldum. Satıcı çok ilgili davrandı. Kendisine ödemeyi yaptıktan hemen sonra mesaj attım ve yarım saat içinde geri dönüş yaptı.Kargo hızı ise inanılmaz. O gün içinde ürünü kargo firmasına teslim etmiş. Bugün ise ürün sapa sağlam şekilde elime ulaştı. Kendisine ilgisi için teşekkür ediyorum.

Ürün tertemiz, hiç açılmamış şekilde ambalajında geldi. Ürün fiyatı 35 TL
Kargo ücreti ise 5 TL olarak geldi.



Mua farlarını kullanmış olanınız varsa yorumlarını bekliyorum. Ben de en kısa sürede kullanıp yorumlarımı paylaşacağım.


Dbms Kozmetiği incelemek isterseniz;

Facebook sayfası için TIK
Gittigidiyor sayfası için TIK

Sevgiler
xoxo



10 yorum :

  1. Çok kullanışlı bir palet almışsın canım güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyor. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. NE HOŞ PALETMİŞ RENKLER SAHANE *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama? :) Paleti görür görmez hayran kaldım :)

      Sil
  4. renkler çok güzelmiş canım güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. canım ben mua ürünlerinin müdavimiyim
    ve fiyatına göre inanılmaz kaliteli ve kalıcı buluyorum
    eğer me too paleti kullandıysan emin ol sende benim gibi mua far paletlerini makyaj koleksiyonuna toplamaya başlayacaksın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmak için gerçekten sabırsızlaniyorum. Senden de böyle güzel bir yorum okumak aldığım palet i içime daha da sindirdı. Teşekkürler :-)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?