15 Ocak 2014 Çarşamba

Günlük yazmak kadar okumak da çok keyifli - Pucca!

Herkese merhaba,
Bundan 3-4 sene önce Pucca ilk kitabını çıkardığında çok büyük bir keyifle okumuştum. Kullandığı dil, yaptığı benzetmeler, çocukluk anıları o kadar samimiydi ki... Anlatımındaki küfürler bile rahatsız edici olmaktan çıkmıştı. Böyle iken ben ilk kitabı bolca kahkaha ile bitirdim. Ardından ikinci kitabı çıktı, sonra üç ve en son dört...
Sanırım biraz cimrilik ettim. Yeni kitaplar çıktıkça bir önceki kitabı daha da indirime girer diye bekledim. Ama kadının 4. kitabı çıktı fakat 2. kitabı hala diğerlerine göre daha pahalıydı. Sonra baktım böyle olmayacak ve ben seriye devam etmek istiyorum, geçen hafta dnr dan serinin geri kalan kitaplarını sipariş ettim ve bugün itibari ile seriye noktayı koymuş oldum taa ki Pucca 5. kitabını çıkarana kadar.




Öyle çok keyifle okudum ki... Bir tek 3. kitabı beni biraz sıktı. 3. kitabında Ankaralı ile olan ilişkisine değinmiş. Bazen "ah bu kız salak ya bunca şeye rağmen nasıl hala seviyorum diyebiliyor." dedim, bazen onu anlamaya çalıştım, sonra güldüm, sonra çocukluğuna üzüldüm, yaşadıklarına üzüldüm, sonra tekrar güldüm. Hayatını tüm samimiyeti ile, tüm yaşadıklarını, kıllarının rengine kadar bize açabilen bir insan Pucca !

Okumayanlara tavsiye edilir kızlar!

Sevgiler
xoxo


8 yorum :

  1. bende sevrek okuyanlardanım kendısını *-* son kıtapı daha okuymasamda *-*

    YanıtlaSil
  2. Son kitAbi dun bitirdim seviyorum bu kizi ve aptalliklarini:)

    YanıtlaSil
  3. Ay hadi inş. kitabı tamamen diğerlerinden bağımsız dersen onu alabilirim/almak istiyordum canım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bu bir seri ve hepsi birbiri ile bağlantılı netice de :)

      Sil
    2. Çokta yakalayamadığım birşey olurmu ki (: ilk kitabını okudum eğlenceliydi 2.3 yerine sonuncyu alasım var :-p

      Sil
    3. 3 u okumasan da olur canim ama ikiyi okumadan 4e başlama. O zaman bağlantı kuramayabilirsin.

      Sil
    4. Tamam pekiy ,ozaman tavsiyene uyup 2 ile 4 ü alacağım tatlım tişikkürler ...muah !! :-*

      Sil
    5. Şimdiden keyifli okumalar canım :*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?