25 Ocak 2014 Cumartesi

Kırtasiye Alışverişim - Yukinofairystore

Herkese merhaba,
Bu sabah güzel bir kargo paketi ile uyandım. İki gün önce siparişini vermiş olduğum kırtasiye ürünlerim geldi çünkü :)

Yukinofairystore u instagram'da gezinirken fark ettim ve gittigidiyor daki hesabına göz gezdireyim dedim.
Birbirinden şirin öyle çok ürün vardı ki... Ancak ben bire bir kişilerden ürün satın almaya alışık olmadığım yine bir tereddüt ile yaklaştım. Satıcıya mesaj attım. Ürünlerin fotoğraftakilerle aynı olup olmadığını sordum.  Bazı fotoğrafların temsili olduğuna, bazılarını ise kendinin çektiğine fakat fotoğraftakilerle aynı ürünlerin gönderileceğine dair bir mesaj aldım. Mesajın ardından hoşuma giden ürünlerin siparişini hemen verdim. Ertesi gün sabah ürün kargoya verildi diye bir mesaj geldi ve hemen bir gün sonrada, yani bu sabah ürünler elime gayette fotoğraflarda gördüğüm şekilde, tertemiz bir halde ulaştı!.

Bakalım neler almışım;


4 adet post-it seti!.. Bunları pek kullanabileceğimi sanmıyorum (kıyamam) ama elime alıp bakmak bile beni öyle çok mutlu ediyor ki!
İlk sırada gördüğünüz fingers post-it lerin fiyatı 6.90, alt sıradakilerin ise tanesi 3.50 lira. Satıcının sayfasında ürünlerin detaylı açıklamaları mevcut.


Bu defter ise 5 lira. Her sayfası ayrı desenli :)


Bu defteri almamı sağlayan ise aşağıdaki kedi desenli sayfalar oldu. Kedi motifli tüm ürünleri oldukça çok seviyorum!




ve bunlar da hiç beklemediğim şekilde satıcının bana göndermiş olduğu hediyeler!!  Öyle mutlu oldum ki!

İlgilisi, hediyeleri ve böyle sevimli ürünlere bir an önce kavuşmamı sağladığı için kendisine çok teşekkür ediyorum.


Siz de en az ben kadar kırtasiye ürünlerine düşkünseniz yukinofairystore u ziyaret etmenizi tavsiye ederim.


Sevgiler
xoxo



25 yorum :

  1. Çok güzel şeyler almışsın :))
    Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Beğenmene sevindim!

      Sil
  2. Aman Allahım, nasıl güzeller bunlar böyle :) Dediğin gibi kullanmaya kıyamaz insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biter diye korkarım kullanamam :) O yüzden kırtasiye dolabımda saklıyorum, keyifsiz olduğum zamanlarda beni keyiflendirsinler diye :)

      Sil
  3. çok ciciler hepsi :) bende bayılıyorum kırtasiye ürünlerine güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) ah.. kırtasiye ürünleri mutluluk kaynağı :)

      Sil
  4. ay*-* ne güzel seyler almıstımmm *-*

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan çok şekerler hepsi :)

    YanıtlaSil
  6. Hem çok uygun fiyata sahip olmuşsun, hemde çok güzeller.
    Güle güle kullan. İnsan kıyıp kullanamaz ki bu güzelleri. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol melocum. Ya yedekleyecegim ya da kullanmayacagim ki zaten kıyamayacagim galiba :-)

      Sil
  7. Çok şekerler bayıldımmm. Güle güle kullan :) Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Ayy çok güzeller Güle güle kullaaan^.^ Artık uzun bir süre kırtasiye alışverişi yapmayacağım diyordum ama off bozucam yeminimi sanırım^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amannn ölümlü dünya boşver. Alalım gitsin :D

      Sil
  9. Hepsine bayıldım, nerede renkli renkli cıvıl cıvıl seyler var orada ben :)
    Sizin de oyle olduğunuza sevindim. Boşuna takip etmiyormuşum demek ki ben sizi :)
    Ben de arada eğleniyorum, incelemek isterseniz: http://kucukaksoyfulya.blogspot.com.tr/

    Güle güle kullanın, özellikle kedili ajanda harika. Benim de bir kedim var, bayılıyorum böyle seylere. Ben de olsam kullanmaya kıyamazdım.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim :-) ben de mutlaka blogunuzu inceleyeceğim :-)
      Teşekkürler,
      Sevgiler

      Sil
  10. Harika şeyler almışsın iyi günlerde mutlulukla kullan..

    YanıtlaSil
  11. kedililer başta olmak üzere hepsi harika <3 iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  12. Çok şirinler :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  13. Merhaba, çok güzeller güle güle kullanın. Blogumda mini bir kırtasiye malzemeleri çekilişi başlattım ilgilenen herkesi beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?