11 Ocak 2014 Cumartesi

Moshos Garden - Çayağacı Özlü Krem

 Herkese merhaba,
Bugün sizlere kısaca bir buçuk aydır düzenli olarak kullandım shea kremden bahsetmek istiyorum.
Moshos Garden ile tanışana kadar nemlendirici krem arayışı içindeydim.  Blog arkadaşım Özi'de kullandığı shea lavanta kreminden ne kadar memnun kaldığını anlattıktan sonra ürünü denemeye kadar verdim. Çayağacı özünün sivilce ve lekelere iyi geldiğini okumuştum. Problemli bir cildim yok çok şükür ancak ara ara oluşan ve geçmesi biraz zaman alan sivilce lekelerim oluyor.  Bu sebepten dolayı tercihimi çayağacı özlü kremden yana kullandım.
Lekeler konusunda cildimde herhangi bir değişiklik yaratmamış olsada, nemlendirme konusunda çok başarılı buldum.


Shea kremler 30cc olarak cam kavanozda bulunuyor. Kremin akışkan bir yapısı yok. Sanki tereyağı kıvamında ve biraz pütürlü. Fakat vücut ısınız ile çabucak eriyip ciltte emiliyor. Hatta ilk sürdüğümde çok yağlı olduğunu düşünüp sivilce yapmasından korkmuştum. Fakat cildim çok kısa bir süre sonra kremi emdi. Cildi gerçekten güzel nemlendiriyor. Uzun sürede cildimin nemli ve yumuşak olduğunu hissediyorum. Sivilce problemi de yapmadı.
İlk kavanoz muhtemelen bu ay biter. Yedekte iki kremim daha var. Biri çayağacı özlü, diğer ise gül özlü. Fakat ürünlerin fiyatları yılbaşından sonra arttı. Bu kadar ani bir artış beklemiyordum şahsen. 
Tanıtım fiyatlandırmasının bu kadar çabuk sona ermiş olması kötü. Bilseydim biraz daha stok yapardım :P


Kısaca nemlendirmesinden oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. Üstelik doğal.

Sizde ürünleri incelemek ya da sipariş vermek isterseniz Moshos Garden'a BURADAN ulaşabilirsiniz.


Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. Severek kullandığım bir el kremi benim için:) Portakalıı shea yağlısını denemelisin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de portakallı olanın diğerlerine oranla daha zayıf kaldığını duymuştum. Farklı ciltler ve ciltlere olan etkileri işte .. :)

      Sil
  2. bende lavantalı olanını kullanıyorum kokusu şahane:)) fiyat politikasından bende pek memnun olmadım :S indirim zamanları stoklayacağım artık:) güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet! Lavantalıdan memnun olmayanı duymadım henüz :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?