26 Ocak 2014 Pazar

Ne Okudum? - Böğürtlen Kışı

Herkese merhaba,

Mart Menekşeleri'nin yazarı Sarah Jio'nun bir diğer kitabından size kısaca bahsetmek istiyorum.

Böğürtlen Kışı <3

Tek kelimeyle mükemmel bir hikaye ve oldukça dokunaklı.  Bu nasıl bir yetenektir ki böylesine güzel bir hikaye ve kurgu oluşturulmuş. 
Kitap okurken olayları çözmeye ve fikir yürütmeye çalışırım. Yaptığım hiç bir tahmin bu kitapta tutmadı. Kitabı okurken gerçekten bir ara yerimde zıpladım heyecandan. Öyle çok içine daldım ki kitabın. . . 
Kesinlikle okunması gereken bir hikaye.



Ben her zaman kitapların konularından bahsetmeyi sevmiyorum. Daha çok kitabın üzerimde bıraktığı etkiyi paylaşmaktan hoşlanıyorum. Ancak kitabın konusunu merak edenler için kitabın arka yüzü...



Sevgiler
xoxo

1 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?