18 Ocak 2014 Cumartesi

Ne Okudum? - Kardeşimin Hikayesi

Herkese mutlu hafta sonları,
Dün gece bitirmeden uyuyamadığım bir kitaptan bahsetmek istiyorum kısaca. Bu kitabı sevgili ofis arkadaşımın tavsiyesi üzerine DnR dan sipariş etmiştim aralık ayında. Kitaba başlamam biraz zaman aldı. Kitabı okumaya başladıktan sonra da biraz sıkılmaya başladığımı fark ettim. O nedenle kitaba biraz ara verip beni neşelendiren Pucca serisini bitirdim. 80. sayfalara kadar kitap beni biraz zorladı; fakat sonra kitabı durdur durdurabilirsen...



Hikaye bir kadın cinayeti ile başlar. Bu cinayetin arkasındaki gerçeği öğrenip, cinayetin yazısını yazmak isteyen genç bir muhabir ile ana kahramanlardan biri olan emekli inşaat mühendisi Ahmet ile hikaye devam eder. Asıl okuyucuyu içine çeken anlar ise Ahmet'in muhabir kıza ikiz kardeşi Mehmet'in hikayesini anlatmasıyla başlar. Hikaye sizi öyle sürüklüyor ki, hikayenin içinde bir cinayet olayının da olduğunu unutuveriyorsunuz. O dakikadan sonra ise her şey Mehmet ve onun hikayesi etrafında dönmeye başlamıştır ve kitabın sonunda sizi hiç ummadığınız bir son beklemektedir. Ancak çok detaycı ve dikkatli bir insansanız kitabın sonuna gelmeden hemen önce de katilin kim olduğunu anlayabilmeniz mümkün.


Bu kitaba verecek bir isim bulamıyorum. İçinde aşk var, psikolojik durumlar var, polisiye var. Zülfü Livaneli kurguyu öyle güzel yapmış ki, gerçekten kitap kendini okutuyor. Benim çok beğendiğim sürpriz bir kitap oldu. 
Henüz kitabı okumayanlarınız varsa kesinlikle tavsiye ederim.


Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?