2 Ocak 2014 Perşembe

Ofis sonrası alışverişim..

Herkese merhaba,
 Bugün çok sevgili ofis arkadaşım ile iş çıkışı alışverişe çıktık. Zaten neredeyse 1 aydır watsons a gitmemiştim. Watsons'tan sadece ihtiyacım olanları aldım.


Golden Rose'un yeni rimeli çıkmış. Rengini çok beğendim. Fırçası da maybelline fırçalarının inceltilmiş hali gibiydi. Denemek için aldım. 


Watsons'tan sonra D&R a uğradık. Çiçeklerin Kanı isimli bu kitabı seneler önce okuyup çok beğenmiştim. ve zaten bu kitap sonrasında ortadoğu hikayeleri çok ilgimi çeker oldu. Kütüphanemde olmasını istediğim bir kitapti. Denk gelince almış oldum. 


D&R dan sonra da migrosa uğradık. Ramen görünce çok canım çekti. Aslında karides aromalı olanı denemiş ve hiç beğenmemiştim, ki karidesi çok seven bir insanım ama maalesef içimi çok baymıştı. Bu seferde mantarlı tavuklu olanı aldım. Umarım tadı güzeldir zira iştahla ramen yiyesim var!


Hehe! Bu şemsiyeyi de watsons tan aldım. 20 TL üzeri alışverişlerde 10 liraya geliyor. Şemsiye taşımayı seven biri değilim. O yüzden arabama koyacağım. İhtiyaç halinde ulaşabileceğim bir yerde olsun. 


Şemsiye kocaman. Çift kişilik yapmışlar xD Deseni çok hoşuma gitti :)



Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. Merhaba,
    Nasıl bu kadar geç farkettim bu blogu bilmiyorum ama hemen takibe aldım. Bu arada şemsiyeye vurulduğumu söylemeden edemeyeceğim. Benim bloğuma da beklerim. Hoşça kal.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?