15 Şubat 2014 Cumartesi

Garnier Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhaba,
Çarşamba günü Söke Novada'daki Gratis mağazasına uğramıştım. Niyetim Balm instain allıklardan almaktı fakat maalesef neredeyse hiç bir şey kalmamıştı. Ben de avucumu yalamış oldum! Balm dan ürün alamayınca Essence den bir kaç ihtiyacımı tamamladım. Tam kasaya gidiyorken de Garnier in yeni çıkarmış olduğu makyaj temizleme suyunu gördüm. Normalde makyajımı zeytin yağı ile temizliyordum ama nedense aklımın bir köşesinde de bu ürünü denemek vardı. Daha önce Bioderma'nın makyaj temizleme suyunu denemiş ve oldukça beğenmiştim.
Garnier'in de bu konuda çok başarılı olduğunu düşünüyorum. İndirimden 12 liraya aldığım bu ürün oldukça ekonomik. Makyajı kolay bir şekilde temizliyor. Üzerinde durulamaya gerek yoktur yazıyor fakat ben yeni almış olduğum Beemy Honey ile sonrasında cildimi temizliyorum.


Pembe kapaklı ambalajı ile de sade ve hoş bir görüntüsü var bence ürünün. Yalnız kapağı açıp kapamalarda çok zorlamamak gerek aksi halde kırılabilecek gibi duruyor.



Uzun lafın kısası, beğendiğim ve indirime girdikçe alabileceğim bir ürün oldu.
Makyaj temizliğinde kolaylık arayanlar için ideal bir ürün.


Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. ambalaj olarakda h2o ya çok benzemiş,eğer onun kadarda başarılysa denemekte fayda var,hem daha uygun fiyatlı,en kısa zamanda deneyeceğim bende.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana göre en az bioderma kadar başarılı. Fiyatı da oldukça uygun olduğu için rahatlıkla alınabilecek bir ürün.

      Sil
  2. sonunda bende denyeceğim sanırım :D güzel bir yazı olmuş ,teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim. Bu tarz ürünlere ilginiz varsa hiç kaçırmayın :)

      Sil
  3. mağazalarda tükenmiş bu ürün. bulabilirsek denemek lazım:)
    bloguma beklerim. makyajdenizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur. Bugün watsons a baktığımda orada da kalmamıştı :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?