12 Şubat 2014 Çarşamba

Lilakutu Alışverişim

Herkese merhaba,
Bugün eve geldiğimde beklediğim iki kargo karşılaştım. Biri Yves Rocher siparişlerim, diğeri ise Lilakutu siparişlerimdi.. Her iki firmadan da daha önce online alışveriş yapmış ve oldukça memnun kalmıştım. Ancak bugün Lilakutu alışverişimi paylaşmak istiyorum.

Bir süredir yüz temizleme jeli yerine defne sabunu kullanıyordum. Fakat sabun kullanmak zor gelmeye başlayınca eskiye dönüş yapıp yüz temizleme jeli kullanmaya karar verdim. Bu tarz ürünler satın almaya karar verdiğim zaman öncelikli tercihim Lilakutu oluyor ürünleri incelemek için.  Çünkü Lilakutu'da kargo ücretsiz, ürün hakkında detaylı bilgi bulabiliyor ve aynı zamanda kullanıcı yorumlarını okuyabiliyorum ekstra bir araştırma yapmadan. Üstelik Lilakutu ekibi oldukça yardımcı. Sorularınıza zamanında cevap verip tereddütlerinizin giderilmesinde yardımcı oluyorlar. Alışverişim para puan kazandırıyor ve ürünleri paketleyip göndermekte oldukça hızlılar. Öyle ki siparişimi daha dün öğlen vermiştim ve akşam üstü ürünlerin kargoya teslim edildiğine dair bilgilendirme yapıldı. Bugün ise kargo elimdeydi.
. Ayrıca bu almış olduğum ürünlere karar verme aşamasında sorularımı eksiksiz cevaplayan ve bana yardımcı olan Lilakutu ekibine ayrıca teşekkür ederim.

Gelelim aldığım ürünlere;


Beemy Honey yüz temizleme jeli için %98 oranında doğal olduğu, paraben, SLS ve türevlerini içermediği yazıyor. Cildi biraz kuruttuğu yazıyordu fakat düzenli nemlendirici kullandığım için sorun olacağını sanmıyorum. Miktar olarak fazla ve uygun fiyatlı olması tercih etmemdeki sebeplerden.
Cyrene tonik hakkında ise bir çok blogda olumlu yorumlar okumuştum. Aslında ben pek toniklere inanan bir insan değilim ama nedense o kadar olumlu yorum okuyunca merak edip aldım.

Bunlar da siparişim ile gelen deneme ürünleri;


Yine beni mutlu eden keyifli bir alışveriş oldu.


Lilakutu tavsiye edebileceğim güvenilir bir site.
BURADAN siteyi inceleyebilirsiniz.


Sevgiler 
xoxo

4 yorum :

  1. güle güle kullan canım :) yves rocher a.verişin geldi demek ben de sabırsızlıkla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canim. Her iki firma da kargolama konusunda çok hızlı. :-)

      Sil
  2. Cyrene Aloe Vera toniğini oldukça merak ediyorum, aldığı yorumlar inanılmaz.. Takipteyim, yeni bloggerım bana da beklerim :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Benim de merakimerakima yenilip aldığım bir ürün :-)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?