3 Şubat 2014 Pazartesi

Ne Okudum? - Yağmur Sonrası

Herkese merhaba,

Az önce göz yaşları içinde bitirmiş olduğum kitaptan, göz yaşlarım henüz kurumamışken, size bahsetmek istiyorum.
Sarah Jio yine harika bir iş çıkarmış!! 
Bu hikaye, yazarın diğer iki kitabına nazaran esrarı daha az olan bir kitap ancak anlattığı savaş yıllarında filizlenen sevgi bağı hikayesi yüreğinize derinden dokunuyor.

Kitabın kısaca konusu ise;
Anne, ikinci dünya savaşı sırasında Bora Bora adasına hemşire olarak göreve gider. O dönemde nişanlıdır fakat adada askerlerden birine aşık olur ve asker ile aralarında hiç kopmayacak bir bağ oluşur. Her şeyin güzel olduğu bir gece ise ikisi bir cinayete tanık olurlar.
Aradan uzun yıllar sonra, Anne, cinayetin araştırmasını yapan bir bayan tarafından bir mektup alır ve yıllar sonra bu mektupla birlikte, yaşlanmış olan Anne'in hayatı yeniden şekillenmeye başlar...

Hikayeyi ilk okuduğumda gözüme biraz basit görünmüştü. Yazarın diğer iki kitabı kadar çok etkileneceğimi pek düşünmeden okumaya başlamıştım. Ancak diğer iki hikaye gözlerimin dolmasına neden olurken, bu hikaye ağlamama neden oldu. 
İçinde "aşk" barındıran hikayeleri seviyorsanız Sarah Jio'nun hikayelerini kesinlikle okuyun. 





Duyduğuma göre yazarın bir başka kitabı daha Türkçeye çevriliyormuş. Hiç tereddüt etmeden alacağım!! Sabırsızlıkla bekliyorum!
İşte Sarah Jio'nun muhteşem hikayeleri...



Bu arada artık ben de instagramdayım.

Takip etmek isterseniz;


Sevgiler
xoxo


1 yorum :

  1. Merhaba,
    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Çok sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?