26 Şubat 2014 Çarşamba

Nehir - Can ve Canan Çeyiz Alışverişi

Herkese merhaba,
Bloglarda ve Instagram'da Can&Canan çay / kahve kaşıklarını sıkça görüyordum. Öyle güzeller ki ben de almasam eksik kalacaktım sanki. Siparişimi Nehir'in kendi internet sitesinden verdim. Siparişim kargoya cuma akşam üstü verildi. Ups kargo ise daha siparişimi bu sabah getirdi. Neyse, geç olsun da güç olmasın. nihayetinde siparişlerim tertemiz bir şekilde elime ulaştı.

Gelelim aldıklarıma;

Ben ilk önce kahve kaşığı siparişi verdim. Neredeyse bir tatlı kaşığı boyutunda.
Siparişimi verdikten ertesi gün sonra çay kaşığı da sipariş vermek istedim. Nehir fabrikalarını aradım. İnternet siparişleri ile ilgilenen birim çay kaşıklarını aynı kargo ile gönderebileceğimi ve ücretini de kapıda ödeyebileceğimi söyledi. Böylelikle hem kahve kaşıklarıma hem de çay kaşıklarıma kavuşmuş oldum.


Her paket 12 parçalık. Her birinde 6 adet Can, 6 adet Canan bulunuyor.
Hatta geçen perşembe günü A101 Nehir'in çatal kaşıklarını vermişti. Deniz serisine ait olan çatal kaşıklardan günlük kullanım için 12 şer adet aldım. Bıçaklarını da internetten sipariş verdim. Onlar da geldikten sonra günlük çatal bıçak takımın tamamlanmış olacak :)



Bu arada beni instagramdan takip etmek isterseniz TIKKSS

Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. Bende Canan çay kaşıklarını aldım babamdan :)) 12li ama içerisinde sadece Canan olanı seçtim çeyize attım :)) Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de güle güle kullan canım :) sadece Can ya da sadece Canan olarakta mı satılıyor yani? Yoksa sen o şekilde ayarlayarak mı aldın?

      Sil
    2. Evet canım ayrı ayrı da satılıyor :) Ters kalpli olan benimki yanlış söylemişim Can benim model :)

      Sil
  2. bende aldım 12 tane can 12tane canan güle güle kullanalım:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın bayıldım *-*
    ne kadardı sorması ayıp ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) çay kaşıkları 25, kahve kaşıkları 30 lira. Mağazalarından inceleyebilirsin istersen :)
      https://www.nehirmagaza.com/index.php?do=catalog/showLabel&labels=237-2#labels=237-2

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?