18 Şubat 2014 Salı

Watsons Alışverişim

Herkese merhaba,

Bugün iş çıkışı watsons a uğradım. Küçük çaplı bir alışveriş yaptım.
Watsons ıslak mendilleri çok ekonomik olduğu için sık sık alıyorum. Normalde gül kokulu ıslak mendillerini daha çok seviyorum ama bu seferki 3 lü  mendiller daha ekonomikti.
Eyeliner'ım bitmek üzereydi. Nyx eyeliner'ı çok severek kullanıyorum. Sanırım bu 5. alışım. Akma ve dağılma yapmıyor. Çok çabuk kuruyor. İnce uçlu olduğu içinde bana göre kullanımı daha kolay.
Garnier Olia saç boyasını annem için aldım. 1.0 no siyah. Annemi denek olarak kullanacağım :P Çabuk akmıyorsa ve iyi renk veriyorsa kendi saç rengim için uygun olanını almayı düşünüyorum.

Bu saç boyasını kullanmış olanınız varsa görüşlerini bekliyorum.


Bir fondöten süngeri almak aklımda hiç yoktu. Ancak bloglarda çok sık karşılaşıyordum. Ben bb krem kullanıyorum ve bb kremi elimle dağıtıyorum. Bu sefer sünger ile deneyeceğim. Herhangi bir şey fark edecek mi bakalım? Sadece merak edip denemek için aldığım bir ürün..

Kullananların görüşlerini bekliyorum.



Sevgiler
xoxo

9 yorum :

  1. watsons ıslak mendillerini bende severek kullanıyorum aldığın mendilde çok güzel kokuyor.hepisini güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim :-) evet, ucuz market mendilleri gibi kokmuyor en azından :-)

      Sil
    2. Teşekkür ederim canim :-) evet, ucuz market mendilleri gibi kokmuyor en azından :-)

      Sil
  2. mendiller favorim :) güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun tatlım, ben eklips kullandım hep çokta memnunum , bunuda ona benzetiyorlar ..bence seversin :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah kullanmaya başladım. Parmaklarım ile dağıtmak acaba daha mi iyiydı diye düşünüyorum.

      Sil
  4. Tüy alama aparatını ben de bir merak almıştım.Sonra beceremedim ve bir köşede bekliyor.Islak mendilleri ben de çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o aparattan çok memnunum. Ilk zamanlar çok zorlanmıştim ama alışınca çok pratik olmaya basladi. :-)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?