9 Şubat 2014 Pazar

Watsons Kömür Tozlu Burun Bandı

Herkese iyi pazarlar,
Watsons burun bantlarına Watsons a girip çıktıkça bakıyordum ancak hep alıp almama konusunda tereddütlüydüm. Bundan bir kaç hafta önce siyah noktalarımın arttığını görünce denemeye karar verdim. Kömürün ise siyah noktalar üzerinde etkili olduğunu okumuştum. Bu nedenle tercihim kömür tozlu olan burun bandı oldu.


Kullanmadan önce burnunuzu ıslatıp bandı o şekilde yapıştırıyorsunuz. Çok rahatsız edici bir kokusu var ki normalde ürünlerdeki kokular beni kolay kolay rahatsız etmez. Koku hassasiyeti olanlar için uygun olduğunu sanıyorum. 


İçerisinde 10 adet bant var.


Bandı jelatininden ayırıp, görmüş olduğunuz siyah kısmı burnunuza iyice oturacak şekilde yapıştırıyorsunuz. Ben her seferinde 15 dk beklettim fakat sonuç sıfır! Maalesef hiç bir faydasını göremedim. Tekrar alacağım bir ürün değil. En azından uygulama sonrası cildimde tahrişe neden olmadı. 


Bilmiyorum kullanıp memnun kalanınız var mı? Ya da siyah noktalar için uyguladığınız ve önerebileceğiniz bir yöntem ??

Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. http://www.suslugunlugum.com/2013/07/watsons-beauty-formulas-burun-bantlar.html canım çok memnunum :) bir oku istersen :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. beauty formulas olanı güzel o da watsons'ta var. mavi kutulu onları dene bence. :)

    YanıtlaSil
  4. benim bi arkadaşım da almıştı oda tavsiye etmemişti
    http://gorgeousappearance9.blogspot

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?