13 Şubat 2014 Perşembe

Yves Rocher Alışverişim

Herkese merhaba,
Cumartesi günü bloglarda ve instagramda indirim kodu kullanılarak yapılan alışverişlere denk gelince ben de gerçekten işe yarayıp yaramadığını görmek için kullanabileceğim bir kaç ürün seçtim. 



İlk ürün 5. defa aldığım kepek sampuanı! Oldukça memnunum. İndirimde oldukça yedekliyorum. Sonuçta annemle kullanıyoruz o nedenle artık çabuk tükeniyor.



Saçım kuru olduğu için bir de değişiklik yapayım dedim ve bu kuru saçlar için olan şampuanı aldım.


Bu da saç uçları için kullanılan, saç uçlarını nemlendirmeyi ve dolayısıyla kırık oluşumunu geciktirmeyi vaat eden bir ürün. 
Satın aldığım bu üç ürün indirim kodu ile 35 liraya gelmiş oldu. Üstelik ücretsiz kargo ve hediyeleri ile birlkte.


Yves Rocher'de güvenerek alışveriş yaptığım bir marka. 
Yeni aldığım ürünleri kullanmaya başladım bile. :)


Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. yves şu indirimine denk gelemedim yanarım yanarım ona yanarım:)
    Kepek şampuanı bende kullanıyorum ve çok memnunum.Aldığınız cicileri güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Talihsizlik olmuş :( Şimdiye kadar denk geldiğim en karlı kozmetik alışverişi oldu desem yeridir çünkü. İnşallah yakın zamanda tekrar böyle bir imkan doğar da stok yaparız :) Ayrıca teşekkür ederim ;)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?