23 Şubat 2014 Pazar

Yves Rocher - Göz Makyajı Temizleyicisi

Herkese merhaba,
Biliyorsunuz ki Yves Rocher nin bu göz makyajı temizleyicisi yaklaşık 2-3 hafta önce indirim kuponu ile yapılan alışverişlerin yanında hediye olarak gönderildi. Ben göz makyajımı normalde zeytin yağı ile çıkarırım. Fakat hazır elime bir göz makyajı temizleyicisi geçmişken denemek istedim ve geldiği günden beri de her akşam kullanıyorum.
Öncelikle ürün aşağıda gördüğünüz gibi. Kullanım öncesi, bir sonraki fotoğrafta da göreceğiniz gibi, iyice çalkalıyoruz. Yağlı bir yapısı var. Sanki yine zeytin yağı sürüyormuşum gibi hissettiriyor. Kolay bir şekilde göz makyajımı temizlememe yardımcı oluyor. Makyajı çıkarmak için fazla bir çaba sarf etmeme gerek kalmıyor.



Ürün çalkalandıktan kısa bir süre sonra çözünmeye başlayıp eski haline dönüyor. Ürünün tek sevmediğim yani içeriği.


İçeriğinede paraben bulunuyor. Göze kaçırdığınız zaman biraz yakıyor. Bunun dışında sevdiğim bir ürün oldu ancak para verip alacağım bir ürün değil çünkü bu ürün bittikten sonra yeniden zeytin yağı kullanmaya devam edeceğim zira göz makyajı temizleyicileri için para harcamayı sevmiyorum ancak iyi bir göz makyajı temizleyicisi arayanlara tavsiye edebileceğim bir ürün.



Sevgiler
xoxo

1 yorum :

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?