8 Şubat 2014 Cumartesi

Yves Rocher - Yıpranmış Saçlar İçin Bakım Maskesi

 Herkese merhaba,
Maalesef ki saçımı her gün yıkamak zorunda olduğumdan saçım çok kuru ve uçları da sıkça kırılıyor. Ben de bu nedenle 2 ayda bir saçımı uçlarımdan kestiriyorum. Bu saç bakım maskesini de belki saç kırık oluşumunun gecikmesine ve yıpranmış saçlarımın bir nebze olsun onarılmasına yardımcı olur umudu ile almıştım fakat ben istediğim sonuçlara ulaşamadım. 


 Maskeyi düzenli kullandığım zamanlar oldu. Ancak bu aralar kullanmayı aksattım. Yapısı çok yoğun olan bir maske değil. Saça kolayca uygulanıyor. Sürdükten çok kısa bir süre sonra saçınızı yumuşattığını hissediyorsunuz. Kokusu çok güzel. Dediğim gibi onarma konusunda bir farklılık gözlemlemedim fakat saç açma ve yumuşatma konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle tercih edilebilecek bir ürün bana göre.


Ürün miktarı 150 ml. 


Sevgiler
xoxo

10 yorum :

  1. Aynı sorunu bende yasıyorum.Saçlarım yaglanmıyor kolay kolay ama çok kuru uçları hemen kırılıyor.Sanırım bunun için saç uçları düz kesilecek ve sürekli nemli olacak Bi gün benimde kırıksız saçım olacak inanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves in saç uçlari için olan durulanmayan saç bakım kremini sipariş ettim. Belki de bu sefer işe yarar :-)

      Sil
  2. yazı çok güzel olmuş:)
    gorgeousappearance6.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Neden olmasın :-) belki de çok seversin. Okuduğum kadarı ile bu maskenin seveni çok çünkü :-)

      Sil
  4. Benim sorunumda saçımı yıkadığım ilk gün sorun yok ama ikinci gün çok sertleşiyor.Bu durumdan nefret ediyorum:(

    YanıtlaSil
  5. Eğer saçınız kıvırcık değilse serum işe yarayabilir.

    YanıtlaSil
  6. nashi argan yağını denemenizi tavsiye ederim, benimde saçlarım kıvırcık ve çok kuru ne kadar bakım yaparsam yapıyım mutlaka uçlarda kırık oluyordu nashi argan yağını yazdan beri kullanıyorum nerdeyse hiç kırık yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeniz için teşekkür ederim. Araştıracağım :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?