12 Mart 2014 Çarşamba

@alisverisperisi Alışverişim

Herkese merhaba,
Instagram'a üye olduğumdan beri satış profillerine çok sık bakar oldum. Bu güzel cüzdanı da tesadüfen gördüğüm @alisverisperisi isimli profilin sahibi Işıl Hanım'dan satın aldım. 
Ürünler İngiltere'den sipariş üzerine geliyor. Sanıyorum ürünün elime ulaşması 3 haftayı buldu. Bu süre zarfında Işıl Hanım'a merak ettiğim her şeyi yazdım, sordum ve sağolsun kendisi mümkün olan en kısa sürede tüm sorularıma yanıt verdi. Kendisi gerçekten oldukça kibar ve ilgili bir bayan. Zaten profilini incelediğiniz zamanda müşterilerinin ne denli memnun olduklarını göreceksiniz. Mutlu mesut müşterileri arasına ben de girmiş bulunmaktayım artık. Bu tarz ürünleri seviyorsanız öncelikle Işıl Hanım'ın instagram hesabına mutlaka göz atmanızı tavsiye ederim.
Işıl Hanım'ın bir kez de buradan kendisine, ilgilisi ve yardımseverliği için teşekkür ederim. Cüzdanıma da bayıldım!  :)




Sevgiler
xoxo

10 yorum :

  1. aynı ürününün sütlükahvesini aliexpresten almıstım 3-4 ay once. Hemde 4-5 dolar birşeydi. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet. Ebay de görmüştüm ben de o civardaydı fiyatlar. Ancak yurtdışı alışveriş imkanı olmayanlar için ıyi bir fırsat :-) ayrıca teşekkürler :-)

      Sil
  2. Çok güzel bir cüzdan güle güle kullan, bende bi uğrıyayım Işıl hanıma :)

    YanıtlaSil
  3. Bendemi sorun var ,linkten yönlenemedim :((

    YanıtlaSil
  4. Ben link e tıkladığımda profili görüntüleyebiliyorum. Belki geçici bir sorun vardır internetiniz ile ilgili.

    YanıtlaSil
  5. Love you bag, very beautiful.
    If you want, we can follow each other. Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?