26 Mart 2014 Çarşamba

Cyrene Yüz BakımToniği

Herkese merhaba,
Bir buçuk aydır sabah akşam düzenli olarak kullandığım tonikten bahsetmek istiyorum sizlere.
Öncelikle şunu ifade etmek istiyorum. Tonikler ile pek arası olan biri değilim. Üstelik nedense tonikler bana hep gereksiz bir ürün olarak görünür. Peki neden aldım? Tamamen merak!
Lila kutudan yüz temizleme jeli almıştım. Siparişime başka bir şey daha ekleyebilir miyim diye bakınırken bu toniği gördüm. Tonik ile ilgili yorumlar sanki tonikten mucizevi bir ürünmüşçesine bahsediyordu. Ben de merak edip aldım. Aldığım günden beri bir gün olsun kullanmayı aksatmadım.


Aloe Vera özlü, alkol ve paraben içermediği yazıyor. Ayrıca hayvanlar üzerinde test yapmadığını da ambalaj üzerinde belirtmişler.



Fotoğrafta pek okunaklı çıkmamış ama ürün genel olarak kan dolaşımını hızlandırıp gözenekleri sıkılaştırmayı, cildin uzun süre nemli kalmasını ve yeni hücre oluşumunu tetiklediğini vaad ediyor.
Ben nedense, yüz temizleme jelim ile yüzümü temizledikten sonra bu toniği sürüyorum ve sanki pamuğa bildiğimiz suyu dökmüş ve yüzümü su ile siliyormuşum gibi hissediyorum. Cildimde herhangi bir etkisini göremedim. Bilemiyorum, bu tonik hakkında çok olumlu yorum yazanlar ürünü ne kadar kullandı ve ne gibi farklılıklar gözlemlediler. Merak ediyorum gerçekten. Ama ben tekrar alacağımı zannetmiyorum.


Bu ürünü kullanıp memnun kalanlar yorum yazabilir mi lütfen? Ne gibi etkisini gördünüz?


Teşekkürler,

Sevgiler
xoxo

1 yorum :

  1. Ben bu ürünü sevdim ama öyle aman aman bi etkisi de yoktu dediğin gibi. Ben cildimin fazlaca kuruduğu bir dönem 2 şişe bitirdim, sadece cildimi irrite etmemesi ve aloenin nemlendiriciliği, sayesinde sevdim ama. Fiyatı ve içeriğinin uygun olması, cf olması da bonuslarıydı :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?