18 Mart 2014 Salı

English Home Alışverişim - Çeyizsel mevzular

 Herkese merhaba,
Bugün instagram'da ferforjelerde indirim olduğunu görüp iş çıkışı hemen english home a gittim ancak maalesef indirim tüm ferforjelerde değildi.Ferforje almaktan vazgeçip etrafa bakınırken, hemen aşağıda gördüğünüz çiçek desenli nevresimi ve yastık kılıfını gördüm! Öyle güzel ki... Bundan önceki satın almış olduğum nevresimleri düşününce aceleci davrandığım için üzüldüm doğrusu. 



Bu mutfak önlüğünü ve hemen bir alt fotoğraftaki, yine çilek desenli olan yastık kılıfını geçen hafta almıştım. Önlük zaten başlı başına elbise gibi duruyor. Çok hoşuma gitti. Kullanır mıyım bilmiyorum ama ah bende ki bu sahip olma duygusu işte!




Blogumda alışveriş yazılarını çok sık paylaşamıyorum. Bazen bir iki ürün için yazı yazmak manasız geliyor. Ancak instagram'da mümkün olduğunca paylaşımlarda bulunuyorum. Özellikle de çeyiz ile ilgili alışverişlerimi..
Takip etmek isterseniz TIK TIK


Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. Aaaay yine çok güzel şeyler almışsın :)) Çok seviyorum senin çeyiz alışverişlerini okumayı, çünkü zevklerimiz çok benzer gördüğüm kadarıyla :) İnşallah hepsini güle güle kullanırsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, çok teşekkür ederim :) İnşallah!

      Sil
  2. bayıldım bayıldım nekadardı fıyatları canım ıyı günlerde kullan *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım. Fiyat konusu sıkıntı ya :( maalesef hiç biri indirimli değildi. Ama yenik düştüm! Walla nevresim 55ti, yastık kılıfları 16-18 arası, önlük de 28 lira :(

      Sil
  3. ben de düğün hazırlığındayım güya :(
    kpss çalışmaktan doğru düzgün bakamıyorum nerde ne var..
    ama ilk gideceğim yer english home olacak.. mutfak önlüğüne ba-yıl-dım :)))
    güzel günlerde kullan inş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah yardimcin olsun. Sıkıntılı bir süreç. :-(
      Ayrıca çok teşekkür ederim, inşallah.

      Sil
  4. Çok hoş desenler, fiyatlar da makul. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?