2 Mart 2014 Pazar

English Home Alışverişim vol 2.

Herkese yeniden merhaba,
Sabah bu yazımda dünkü English Home alışverişimden bahsetmiştim. Bugün akşamüstü ise kendimi daha iyi hissedince, tüm gün de evde oturmuş olmanın vermiş olduğu sıkıntı ile aldım annemi yanıma, English Home a doğru yola çıktık. Bu sefer sahil kenarındaki mağazasına gittik. Şansıma kuş desenli olan fincandan vardı. Dün merkez mağazada bulamamıştım. Haliyle aklıma takılmıştı. Ama artık benim :)

Yaa şu kutuların güzelliğine baksanıza!! Bunlar kullanılmaz mı hiç?? <3


Sağ taraftaki demlik ve alt kısmı ise fincan. Bu modeli ve deseni annem çok beğendi. Aslında benim de ondan gözüm vardı ama çay ile arası olan bir insan değilim. Kullanmayacağımı düşündüğüm için almak istememiştim. Fakat annemin ısrarına karşı gelemedim.


Bu kupalar ise 10 liraya düşmüştü. Ya aslında migroslarda falan tanesi 7-8 liraya gördüğüm kupalar için " aa çok pahalıymış. Almayacağım." deyip geri bırakırken, English Home da satıcı kız 10 liraya düştü fiyatı deyince, " Ucuzmuş, bunu da alayım, bunu da alayım" moduna nasıl girdim bilemiyorum. Bu da English Home un benim üzerimde bıraktığı sihirli etki olsa gerek.


Şimdi bu fincan ve kupalar ile sevdiklerimi ağırlamak kaldı geriye. İnşallah!! :)



Kızlar bu arada Instagram'dan da bana destek vermek, paylaşımlarımı görmek isterseniz linki aşağı kopyalıyorum. Teşekkürler.

http://instagram.com/uzunincekvrck

Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Hepsi çok güzel.
    Keyifle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun güle güle kullan canım çok ama çok şirinler :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim :-) sizler beğendikce ben daha da mutlu oluyorum böyle :-)

    YanıtlaSil
  4. Ya bayıldım hepsinee :))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan ccanım benzeri bende de var çok hoş benimkide polonyadan gelmişti :D

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?