2 Mart 2014 Pazar

English Home Alışverişim

Herkese merhaba,
English Home'un önünden ne zaman geçsem, mağazaya girip kurcalamadan edemiyorum. Dün de annemle yine English Home un önünden geçerken "hadi" dedim "bir girip bakalım. Belki indirim vardır." İyi ki de girmişiz. Mutfak eşyaları %50 indirimliydi. Öyle de çok çeşit vardı ki, o an "ay ne alsam, hangisinden alsam" moduna girmiştim. En sonunda aşağıda görmüş olduğunuz 3 adet fincanda karar kıldım. Aslında daha önce kuş desenli bir çeşidi vardı ama maalesef indirim döneminde yoktu :( İndirim ne kadar sürecek bilmiyorum ama sanırım yarın ya da akşam kendimi biraz daha iyi hissedersem tekrar bir English Home a uğrayabilirim.

Ürünler tekli olarak, bu şekilde kutularda satılıyor. <3



Tabakların güzelliği.... Sandalye desenli olan tabak oldukça hoşuma gitti fakat o modelin fincanı tabağına göre biraz sade kalmış.


 Bu fincanlar yüzde 50 indirimle 15er liraya gelmiş ve çeyizlerim arasında yerlerini almış oldular. Artık ileride hangi sevdiklerime bu fincanlar ile kahve, çay ikram edeceğim bakalım? :)





Sevgiler
xoxo

16 yorum :

  1. Sirf kutulari icin bile alinir bunlar cok guzeller:) guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlılar ya umarım güzel günlrde kulanmak nasip olur:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah! Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  3. Ay bayıldım ne tatlılar! :)
    English home'u bende çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke daha uygun fiyatlı olsa. Ben indirime girmedikçe almamaya çalışıyorum ama english home dan da vazgeçemiyorum :)

      Sil
  4. Çok güzeller çoook... :) Güle güle, güzel günlerde kullanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah! Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. amannn bunlar pek güzel :) iyi günler de kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim :) Teşekkürler!

      Sil
  6. canım ıyı gunlerd e kullan hepsı cok ama cok hos*-* banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) İnşallah!

      Sil
  7. Çok cici ama bunlar, güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil
  8. aynen sırf kutuları için alınası : ) pek güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz kutular hiç de ucuz değil piyasada değil mi? O yüzden kutuları ile birlikte satılıyor olması harika! :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?