24 Mart 2014 Pazartesi

Flormar öldü!!

Bu bir iç dökme yazısıdır!!

Herkese merhaba,
Uzun zamandır yazıp yazmama konusunda kararsız kaldığım bir konu üzerine artık yazmaya karar verdim! Değer mi? Değeceğinden değil aslında. Amacım birilerini haksız yere yerin dibine de sokmak değil, ki haksızlık asla tahammül edemediğim bir durumdur. İster ne boş iş bu deyin, ister dert ede ede bunu mu kendine dert ettin deyin ancak yazmak istiyorum çünkü resmen takipçi ve müşterileri ile kendilerince alay eden bir tavır takınmaya başladılar.

Olayın en başına gelecek olursak;

Flormar hepimizin dolaplarında iyi kötü bulunan bir marka. Makyaja ilk başladığım yıllardan itibaren de kullandığım bir markaydı. Çok severek yıllarca düzenli olarak kullandığım ürünleri oldu, sevemediğim ürünleri de oldu ancak blogumu incelerseniz genel olarak Flormar hakkında ne kadar olumlu görüşler paylaştığımı göreceksiniz. Yaklaşık bir buçuk sene kadar önce Flormar a mail attım ürün gönderimleri ile ilgili. Çünkü blogumda zaten tanıtımını yaptığım bir markaydı ve yeni ürünlerini denemek hoşuma giderdi. Hangimizin sürpriz ürünler hoşuna gitmiyor ki? Facebook sayfalarından kendileri ile iletişime geçmeye çalıştım. Fakat hiç kimse ilgilenmedi. Ben de bunun üzerine bu kadar çok ürünlerini alıp tanıtmama rağmen bir cevap almamayı kendime haksızlık olarak gördüğümü belirten bir mail attım. O mailimin üzerine beni gönderi listelerine eklediklerini belirten bir mail attılar ve bir sene boyunca her gönderilerine beni de eklediler. Buraya kadar her şey normal.

Bana en son gönderdikleri ürünler dots serisindendi. Gelen ürünlerden hiç biri bana uygun değildi dolayısıyla  ürünleri tanıtmam beklendiği için kullanamayacağım ürünleri de blogumda yayınlayamazdım. Konu ile ilgili facebook tan Flormar'a ürünler için teşekkür ettiğimi fakat ürünlerin bana uygun olmamasından dolayı bu seferlik ürün tanıtımı yapamayacağımı belirten bir mail attım. Onlar da teşekkür etti ve konu kapandı. Aradan biraz daha zaman geçti. Baktım diğer bloggerlara ürünler gelmeye başladı. Bir, iki gönderi derken bana herhangi bir gönderi gelmedi. Üçüncü gönderi oldu bana yine herhangi bir gönderi gelmedi. Gönderi listesinden çıkarıldığımı fark ettim ancak gerekçesini merak ediyordum. Yine facebook tan yazdım ve gönderi listesinden çıkarılıp çıkarılmadığımı, çıkarıldım ise gerekçesini merak ettiğimi söyledim. Geri dönüş yok yapmadılar. Sonra tekrar yazdım bunu bilmenin benim hakkım olduğunu düşündüğümü. İlgili birimden haber beklediklerini belirten bir mesaj geldi. Aradan sanıyorum aşağı yukarı bir hafta geçti ses seda yok. İlgili birim yoğundur belli ki dedim!!! Tekrar mesaj attım ilgili birimin mail adresini veya telefon numarasını istediğimi belirten. Yine cevap yok! Bu duruma ben de gerçekten çok bozuldum. Tamam, beni gönderi listesinden çıkarmış olabilirsiniz. Normaldir. Bu anlarım. Ancak ben ürünlerinizi tanıtamayacağım diye bilgilendirme ihtiyacı hissederken siz neden bir bilgilendirme yapmayı bana çok görüyorsunuz ve mesajlarımı yanıtsız bırakıyorsunuz? Bu bana göre firmanın bana yapmış olduğu bir saygısızlıktır. Dolayısıyla firmaya son bir mesaj attım.Yine de şimdiye kadar göndermiş oldukları ürünler için teşekkür ettim ve son olarak tüm müşterilerinin iyi kötü bir cevabı hak ettiğine inandığım bir cümle ile mesajımı sonlandırdım. Doğal olarak yine cevap yok!.
Bu olaydan sonra Flormar'dan bir daha hiç bir ürün almamaya karar verdim. Son aldığım ürün style matic göz kalemiydi!
Tek istediğim gerekçesini öğrenmekti. Şimdiye kadar hiç bir firmaya çirkeflik yapmadım bana ürün gönderin, bana niye ürün göndermiyorsunuz, nasıl göndermezsiniz diye. Olumsuz da olsa bir karşılık vermeleri gerekirdi!!
Mesela, The Balm a mail atmıştım cindy lou nun Türkiye'ye gönderimi olacak mı diye sormak için. Ertesi gün cevap attılar. Geçen sene Rimmel London'dan almış olduğum bir eyeliner gözlerimi yaktı diye şikayet maili attım facebook tan,  aynı gün geri dönüş yaptı, konu ile ilgilendiler. Watsons ile irtibata geçip ürünü değiştirdiler. Allah'ın Amerikası'ndaki İngiltere'sindeki bir firma bu! Müşteriye saygı duyan firmalar!.. Ancak yazık ki bazı firmalar iki cümleyi bile müşterisine çok görüyor! Çok üzücü!

Neyse, içimi döktüm artık rahatım!.

Okuduysanız teşekkür ederim!

Saygı sınırlarını aşmadıkça tüm yorumlarınızı kabul ediyorum.


Sevgiler
xoxo

37 yorum :

  1. canım bu ılgısızlıklerının bır sebebı olmalı ınsan kaynaklarında problem mı acaba ,?

    YanıtlaSil
  2. Sizde haklisiniz, fakat flormarda hakli sonucta onlarda size urun gonderdigi icin bi tanitim yazisi bekler bu her firmanin bekledigi bi durumdur. Boyle ufak tanıtım yazılarını onemsemeyin blogunuza zaten cok guzel yazilar yayinliyorsunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki o konuda haklılar. Karşılığında tanıtım yazısı beklemek en doğal hakları ancak ben bu konu ile ilgili de yazmıştım. Kaç kişiye gönderim yapılıyorsa o kişilere küçük bir anket uygulamalarını önerdim. Bu şekilde kişinin ten rengine ve zevklerine uygun ürün gönderimi olurdu, dolayısıyla biz de tüm ürünleri kullanıp iyi kötü yorumlayabilirdik. Bu onlar için meşakkatli bir iş olurdu fakat ortaya daha temiz yayınlar çıkardı diye düşünüyordum.
      Ayrıca bloğum hakkındaki nazik düşüncenizden ötürü de ayrıca teşekkür ederim :)

      Sil
  3. saçmalamışsın biraz... tutturdunuz bir ürün de ürün diye.yapmayın böyle şeyler yahu. göndermezlerse göndermesinler neyin inadı bu yani..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle konuşma şeklinize dikkat edin! Yazıyı biraz daha dikkatli okumuş olsaydınız olayın ürün göndermeleri ile ilgili olmadığını anlardınız.

      Sil
    2. bu adsız yorumları öldürüyo beni zaten cesareti olsa adsız olarak yazmaz

      Sil
    3. Cesaretsizlikten midir neyden bilmiyorum ama insanların hiç tanımadıkları kişilere karşı seviyesiz yaklaşımlarını hiç anlamıyorum. Sadece bu kişi için geçerli değil, bu tarz bir çok yorum okuyorum başka blogger arkadaşların sayfalarında da. Üzücü bir durum!!

      Sil
    4. adsız yorum yapabilmek onlara cesaret veriyo işte ben bu yorumu gördükten sonra dank etti kapadım adsız yorumları bana da geliyo arada seviyesiz yorumlar artık olmıcak

      Sil
    5. İyi yaptin canim. Bazen gerekiyor bu tarz temizlik durumları.

      Sil
  4. Ahh canım yaa boşver takılma Firma da kendince haklı sen de hem devamlı bir müşteri hem de bir blog yazarı olarak haklısın. Neyse geçmiş olsun diyeyim bari sıkma canını... Ben senin yorum yazılarını keyifle okuyorum ve hatta sayende tanıştığım ürünler ve almak istediğim ürünler de var. Bu arada bloğumda da güzel bir çekiliş var katılmayı düşünürsen :) Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuçta bu firmalara bizler para kazandırıyoruz. Doğal olarak en azından tenezzül edip bir cevap vermelerini bekliyorum. Ürünmüş, artık yerin dibine batsın yani!
      Ayrıca güzel yorumun için teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni :) :*

      Sil
  5. bunu bi boggerda daha duymustum ten renginden koyu fondoten gördermelerini ve yüzüne koyu gelen bi ürünü nasıl sürüpte kullanıp yazısını yazabilirsin ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ... Sonuçta ben de bir ürün almadan önce mutlaka blog yorumlarını okuyup karar veriyorum çoğu zaman. Dolayısı ile kimseyi yanlış yönlendirmek istemem ..

      Sil
  6. Flormar'ın marka bilinirliği bazında reklama ihtiyacı olduğunu sanmıyorum. Yeni ürün tanıtımı için bloglara ürün gönderiyorlar ki siz bunu yapmamışsınız. Serzenişte bulunmakta pek haklı değilsiniz kanımca. Bu yazıyı yazmaktaki amacınız ne anlayamadım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana uymayan ve kullanmadıgim bir ürünün tanıtımını yapıp yazılarımi okuyan insanlari yanlış yönlendiremem!

      Sil
  7. uzun ince kıvırcık kusura bakma ama ben senin flormar yazılarını hatırlıyorum sadece gönderilen ürünleri çekip koyuyodun ne yorum ne bişey hiç bir şey yoktu bi kere bile sürüp swatch yapmadın, hdi pudrası sana uymadı lip gloss u sürseydin en azından onu koysaydın , yanlız sana söylemiyorum bir çok blogger yapıyor bunu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki flormar içerikli çok az yazımı okumussun. Okuduklarinda teşekkür yazısı anladığım kadarı ile. Ozellikle pudra etiketli yazilarimi okumani tavsiye ediyorum. Şunu da söylemeden geçemeyeceğim, en azından bunu süreyim tanitayım diye hiç düşünmedim, daha samimi yorum yapabilmem için ürünleri çeşitlerine göre belirli süre zarfında kullanmaya özen gösteriyorum.

      Sil
    2. sana bişey söyleyimmi sen çok fazla dürüst birisin , yazılarını dikkatle okudum ve şunu farkettim sen hiç bir zaman izleyiciyi yanıltmak amaçlı sırf firma lehine bi yorum yapmamışsın baya çatır çatır sevdiysen sevdim sevmediysemde sevmedim demişsin , demek ki böyle istemiyorlar bol bol swatch çok beğendim ay öldüm bittim mutlaka alın demeni beklemiş olabilirler. Çünkü ne yazıkki sistem böyle çalışıyo senin gibi dürüst insanlara böyle köstek oluyorlar

      Sil
    3. Teşekkür ederim beni anlamış olmana sevindim. Bu blog benim hayatımdan kısımlar paylaştığım alanım, hobim. Ben bir ürün alacağım zaman blogları okuyorum ve ona göre karar verip ona göre para harcıyorum. Kimsenin sokağa atacak parası yok. Yanlış yorum yapıp kimseyi yanlış yönlendirmek istemiyorum. O yüzden diğer arkadaşların bana " en azından nezaketen yorum yapsaydın" şeklindeki yorumlarını anlayamıyorum. Olay gerçekten ürün göndermeleri de değil. Şu dakika bana ürün gönderseler iade edeceğim çünkü mesajlara olumsuz da olsa cevap vermemek bana göre saygısızlık..Amacım bunu ifade etmek. Tekrar teşekkürler yorumun için.

      Sil
    4. @bbmakeup seni çok takdir ettim arkadaşım, en azından karşındakine değer verip bir inceleme işine girmişsin. Bu çok büyük bir erdem gerçekten. Evet uzunincekıvırcık gerçekten dürüst ve değerli bir insan,şeffaf. Kaldı ki flormara yazdığını da açıkça belirtmiş yazısında,tepki alacağını bile bile... Kıvırcıkım adına ben de bir kez daha teşekkür ettim sana,teşekkür ederiz ince düşüncen için :*

      Sil
  8. canım biraz haksızlık etmişsin gibi geldi bana. senin adına da üzücü bir durum tabii listeden çıkarılmak ve hiç cevap alamamak başlı başına bir saygısızlık ancak son gönderdikleri ürünlerden hiç olmazsa 1 tane sana az da olsa uyabileceğini düşündüğün ürünü tanıtsaydın keşke. hem üzülmemiş olurdum hem de onların reklem amaçları gerçekleşmiş olurdu. ama çok da takılası bi durum değil bana kalırsa. başka tanıtılacak marka mı yok di mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama karşılık vermemiş olmaları çok büyük terbiyesizlik bana göre. Bana olumsuz içerikli tek bir cümle bile yazmış olsalardı kabulumdu. Fakat oraları olmamaları . . Benim anlatmak istediğim yakındığım durum
      da bu. Ama beni yine de anlayabilmiş olmana sevindim. :-)

      Sil
  9. Üstte de bir arkadaş yazmış cevaplamışsınız ama gerçekten de sizi pek "swatch"lı ürün tanıtımı yaparken görmüyorum (tabi ojeler hariç). Sizin gibi birçok blogger var ve anlayamıyorum bir örnek vermek gerekirse tanıtacağınız ruju dudağınıza sürmekten bile kaçınıp elinize sürmekle yetinerek nasıl makyaj bloggerı olabilirsiniz ki? Swatch bu mudur yani? Hepimizin elinde iyi kötü ürünler var, hepimiz sizin yaptığınızı yapabiliriz ama makyaj blogu açıyorsanız hakkını vermek gerek diye düşünüyorum. Bu arada Flormar konusuna gelirsek, ten renginize uymasa bile gönderdikleri ürün hakkında nezaketen genel bir bilgi vermeniz gerekirdi, gerçekten ayıp etmişsiniz. Belli ki bu nedenle size dönüş yapmadılar ha bu profesyonelce bir tutum mu tartışılır ancak haksız da değiller, kaldı ki internette onlarca makyaj blogu varken bu yaptığınızdan sonra sizi gözden çıkarmalarını çok doğal buldum. Ayrıca kendi açınızdan bakınca bir mail atmak çok mu iş diye düşünüyorsunuz sizi de anlayabiliyorum ama cevap gelmedikçe üst üste mailler atmanız kusura bakmayın ama dışarıdan "çemkirmek" gibi görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. si ben hiç bir zaman kendimi makyaj blogger ı olarak tanımlamadım. Kozmetik ağırlıklı paylaşımlar yapıyor olsamda bloğum benim günlüğüm gibi. Canımın istediği her türlü paylaşımı yapıyorum.
      2. si Swatch kişiden kişiye göre değişir. Eğer dudağıma sürdüğüm ruju istediğim gibi fotoğraflayamıyorsam ve gözüme görsel olarak iyi görünmüyorsa ben o fotoğrafı paylaşmam, rengini elimde, kolumda gösteririm sonuçta amacım insanlara rengin nasıl olduğunu göstermek. Dudağına ruj sürüp, fotoğraf kalitesi kötü olan çok paylaşım gördüm. Rujun rengi dahi net değil. Bu mudur swatchlamak? Bana göre değil... Ayrıca tabii ki bu işi siz de yapabilirsiniz. Kendi çapınızda takipçileriniz olur.
      3. sü benim açımdan nezaketen bilgi vermek diye bir şey yok. Bilgi vereceğim ürün hakkında benim öncelikle bilgi sahibi olmam gerek ki bu da ürünü belirli bir süre kullanmış olmaktan geçiyor. Ne deseydim " ürün bana uymadı ama evin içinde yine sürdüm fena değil sanki, gidin bi kendiniz deneyin? "yeterince tecrübe edinmediğim bir ürün hakkında anca yapabileceğim yorum bu. Bunun ayıbı da tartışılır.
      Benim arka arkaya mail atmamı çemkirmek olarak görebilirsiniz. Kusura bakılacak bir tarafı yok. Ama hepimiz iyi kötü karşımızdakinden bir cevap bekliyoruz. Dediğim gibi ben, siz, bir diğeri bu firmalara para kazandırıyoruz. Sadece ben değil, ürün hakkında bilgi sahip olmak isteyen ve cevap alamayan blogger arkadaşlar gördüm, okudum. Bu Flormar'ın müşterilerine yaptığı bir saygısızlıktır bana göre. Bunu da paylaşmak istedim. İnsanlar okur, bana katılır katılmaz herkesin kendince düşünceleri var.
      Teşekkürler,

      Sil
    2. Yorumları okudum bazılarına kendimce de yorum yapıyorum kıvırcıkım ne düşünürsün bilemem, ama sevgili yağmur hanıma da ayrıca belirtmek isterim ki Flormar eskiden böyle değildi,ben blogger bile değilken Flormarın online sitesini defalarca kullanan bir kullanıcıydım, elime kırık bir ürünleri ulaşmıştı, hiç beklemiyordum değişimi vs ama değiştirdiler, renk hususunda attığım maillerde bile çok ilgililerdi (bu dediğim 2-3 yıl kadar bir süre önceydi) fakat son dönemlerde Flormar yazılan maile, tweete hiç ama hiç cevap vermemeye başlamıştı,ben de şahidim hatta bu konuda tweetim bile var onlara attığım. Kızgın bir tweetten sonra dönüş yaptılar bana.

      Bir marka bunu yapmamalı,blogger olmayı geçtim sıradan bir müşterisine hiç yapmamalı hele!

      Sil
  10. Merhaba
    Uzun zamandir sessiz takipcinizim ve severek okuyorum yazilarinizi.
    Fakat bu gune kadar hic yorum atmadim ne yazikki bu konuda fiktimi paylasmadan gecemedim.
    Bence verdiginiz tepki oldukca fazla ve gereksiz bir tepki ve malesef bu gune kadar ki okudugum en itici antipatik yaziniz buydu.
    Bana gore ilk erapta firmanin sizinle degilde sizin firmayla iletisime gecmeniz hos degil yani bana bedava urun gonder bende tanitim yapayim demek istemek hos degil firmanin sizi farledip boyle bir teklifte bulunmasi cok daha hos olurdu
    Ikincisi firma cikardigi koleksiyondan onlarca blogere urun gonderirken herkesin cilt tonunu takip edemeyebilir fakat ornegin bir fondotenin sadece rengi cilt tonuma uydu yorumundan cok yaglandiriyormu parlama yapiyormu renk siliniyormu cizgilere doluyormu bunlari deneyimleyip rengin size uymadigini ama urunun yapisini begendiyseniz renk tonunuza uygun oldugunda onerebileceginiz bir fondoten oldugunu soylerdiniz mesela sizinde dediginiz gibi size firma tanitmak icin gonderiyor birinci oncelik sizin bedava urun sahibi olmaniz degil tanitmaniz elbette sizin ten renginize sahip olmayan izleyicilere uyabilecek bir renktir her halukarda asil yapilmasi gereken bence buydi ben firma olsam ve tanitma amaciyla urun gondersem ve tanitilmasa bende bir daha gondermezdim sizin onceliginiz sizin cilt tonunuza uyacak renk degil urunu izleyicilerinize tanitmak degilmiydi
    Ucuncu konu ise baskalarina urun gonderdiklerinde size gondermemeleri konusunda ki kiskanc dusunce tarziniz yanlis anlamayin ne blogerim nede flormardan bu yorumu yaparak bir cikarim var ama flormar size omrunuzun sonuna kadar bedava urun gonderecegim diye sozlesmemi yapti gonderirken iyi hos bir cok.kez urun gonderdiklerini kendiniz soyluyorsunuz ama gondermeyi biraktiklarinda tu kaka birdaha asla alis veris yapmayacagim benim icin bitmistir bu bence nankorluk
    Madem bukadar duyarli idiniz baska bloger arkadaslara bu haksizliklar yapildigini duydugunuzda neden ses cikarmadiniz ?
    Karsilikli cikara dayali bir durum soz konusu siz bedava urun sahibi oluyorsunuz blogunuzda tanitacak daha fazla ve guncel urununuz oluyor firmada reklamini yapiyor gayet normal firma icin yeterli kriterlere uygun degilmissiniz listeden cikarilmissiniz buda gayet normal olgunlukla karsilayip gonderdikleri urune tesekur etmek yerine defalarca mail atarak bence tazic etmissiniz ve siz israr ettikce saldirgan davrandikca firma sizinle ugrasmaktansa gormezden gelmeyi secmis hak veriyorumda siz bir olay yasayip cozume kavusturulmasini istiyorsunuz firma belkide gunde onlarca bu tarz olaylarla karsilasip onlarla ilgilenmek zorunda kaliyor ve sizin sorunlarinizdan daha oncelikli oluyor
    Size tavsiyem sıkı bir izleyiciniz olarak kendinizi bukadar onemsemeyin dunyabsizin etrafinizda donmuyor ve vazgecilmez degilsiniz her ne kadar amaciniz o olmasada 2 bedava urun icin saldiran cemkiren birine donusuyorsunuz kendi seviyenizi bukadar assagiya cekmeyin icinizde varsada biz bilmeyelim ki sizi takip etmeye devam edebilelim sadece cevap vermemelerine icerlediginizi ve bu konuda samimi oldugunuzu dusunemedim yaziniz sonunda eger firma size urun gonderdiginde kotu yorum yaptiginiz icin sizi o listeden cikarsaydi evet hakli olurdunuz ama durum cok daha basit.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle şunu söyleyeyim uzun uzun yazmışsınız ancak yazınızda bana hakaret içeren cümleler var o yüzden haddinizi bilmenizi tavsiye ederim ben de. Ben herkesin yorumunu kabul edip cevap yazıyorum ancak ayıp ettiğinizi düşünüyorum. Birincisi beni anladığınızı zannetmiyorum. Binlerce blog var ve firmalara tanıtım yazısı gönderdiğimiz mutlaka oluyor. Bunu bir çok blogger yapıyor zaten. Siz beni kıskançlıkla ve nankörlük ile itaam ediyorsunuz ancak ben hiç bir zaman firmanın ilgisiz tavrına karşı kendilerine sizin düşündüğünüz gibi seviyesizlik yapıp bir teşekkürü eksik etmedim. Kendimi savunma ihtiyacı hissediyorum çünkü yazdıklarınız gerçekten beni rahatsız etti. beni anlamamış olduğunuzu gördüm üzüldüm.
      Ayrıca "bir fondotenin sadece rengi cilt tonuma uydu yorumundan cok yaglandiriyormu parlama yapiyormu renk siliniyormu cizgilere doluyormu bunlari deneyimleyip rengin size uymadigini ama urunun yapisini begendiyseniz renk tonunuza uygun oldugunda onerebileceginiz bir fondoten oldugunu soylerdiniz mesela sizinde dediginiz gibi size firma tanitmak icin gonderiyor birinci oncelik sizin bedava urun sahibi olmaniz degil tanitmaniz elbette sizin ten renginize sahip olmayan izleyicilere uyabilecek bir renktir her halukarda asil yapilmasi gereken bence buydi " be ne demek? Çizgilere dolup dolmaması yağlandırma yapıp yapmaması ürünün bellirli bir süre kullanımı ile gözlemlenir. Evin için fondöten sürmek iş yorgunluğundan sonra sizin hoşunuza gidebilir ancak benim değil. Firma bundan dolayı çıkardıysa ya da herhangi bir sebepten kendilerince haklılardır ancak benim de cevap almam hakkımdı. Ayrıca çok üzgünüm bir izleyicimin beni böylesine yanlış algılamış olmasına. Bloglar ve firmalar arası elbette bir çıkar ilişkisi var bu inkar edilemez ancak beni dünyası kendi etrafında dönen biri olarak görmüş olmanız ve böyle bir tavsiyede bulunmak istemeniz üzücü kendi açımdan. Eğer beni zaten diğer çemkiren bloggerlar olarak görmeye başlamış iseniz zaten takip etmeyin. O tarz bloggerlar arasında olmak en son isteyeceğim şey. Ayrıca samimi olmadığımı düşünüyorsanız da lütfen takipten çıkın. çünkü ben her yazıma diğer her blogger gibi belirli emek harcayıp gerek bilinçlendirme gerek hoşluk olması adına paylaşıyorum bazen de böyle içimi dökmek istiyorum. Bu yazı da onlardan biriydi.
      Teşekkürler,

      Sil
  11. Yaptıkları saygısızlık ama ürünlerini kullandıgınız bir marka ve başkalarına ürün gönderiyorlar diye mail atıp takipçi listelerine adınızı yazdırmak istemeniz bence hoş değil. Bunu sadece sizin için söylemiyorum lütfen yanlış anlamayın, hangi blogger yaparsa yapsın bi okuyucu olarak bundan itiliyorum. Yine de acık acık yaşadığınız her şeyi anlattığınız için teşekkürler. Blogunuzu keyifle takip ediyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim. Saygı duyarım, tabii ki hoş karşılamadığınız bir durum olabilir. Sevgiler :)

      Sil
  12. Kızlar kızlar biraz fazla yüklenmediniz mi? Sonuçta onlar bir firma ve ne olursa olsun bir müşteriye yanıt vermek zorundalar! Kaldı ki ürün denemeyi "her blogger" sever, hediyeleri ise "her insan".. Olayı çok başka yerlere çekip yüklenmeniz çok kötü olmuş.

    Seni ayrıca da takdir ediyorum kıvırcıkım :* Salon çizginden hiç çıkmamışsın... Şu swatch bilmem ne olayına da ayrıca gıcık oldum! Şimdi yorumlaşacağım yazan kişilerle :( Çok üzüldüm çok... Meğer ne çok insan varmış eleştirmek için pusuda bekleyen... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni anlıyor olman benim için çok önemliydi canım. Blog'un bana kazandırmış olduğu en özel kişilerden birisin! Teşekkür ederim :*

      Sil
  13. Bu yazıyı yeni görüyorum. Anladım ki tek değilmişim. Senden farklı olarak benimle kendileri iletişim kurdu ve bana gönderilen neredeyse bütün ürünleri objektif fikirlerimle yazdım ancak son yılbaşı pakedinden sonra gönderim yapılmadı. Ben yine de ürünlerini kendi paramla alıp tanıtmaya devam ettim ama insan bir süre sonra kendini enayi gibi hissediyor. Siz para verirken aynı ürün başkalarına cicili bicili ambalajlarda gidiyor çünkü. Kendilerine blogumla ilgili ne gibi bir rahatsızlıkları olduğunu soran bir email attım. Cevap vermediler. Aslında bir daha ürünlerini almam diyordum ama inadına alıp yorumlayacağım çünkü insanların doğru yorumlara ihtiyacı var. PR olarak sınıfta kalmış bir firmadır benim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de en son bana gelen paketteki ürünlerin hiç birini kullanmadım, bunu da kendilerine belirttim. Zaten sonrasında ürün gönderimi kesildi. Açıp bloğumu inceleselerdi bana gönderdikleri ve kullanamadığım serinin bana uyan bir renk ürününü satın aldım, kullandım ve tanıttım. Ama demek ki rastgele mi ürün gönderiyorlar, ne yapıyorlarsa.. Maillere dönmemeleri ise çok büyük terbiyesizlik. İşin sinir bozucu tarafı da bu. Ben o nedenle bu firmaya artık para kazandırmak istemiyorum. O günden beri de bir tek ürününü almadım, almayacağım da. Flormar benden artık para kazanmasın..

      Sil
    2. Haklısın. Alt tarafı emaile cevap verecekler, onu da yapamıyorlarsa profesyonellikten bahsetmesinler. İlk Flormar yazımda dipnot olarak bu tutumlarını bloguma yazacağım. Tanıtımdan ve ürün yorumundan çok reklam beklentileri olduğunu bilsem baştan ürünlerini kabul etmezdim ama oldu bir kere.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?