28 Mart 2014 Cuma

Ne izledim? - Sadece Sen

 Herkese merhaba,

Kardeşimin oy kullanmak için memlekete dönüşünü fırsat bilip birlikte sinemaya gittik. Bir kaç hafta önce bir tv programında görmüştüm Sadece Sen'in tanıtımını. Filmin isminden anlamıştım hangi filmden uyarladıklarını.
2011 Güney Kore yapımı olan Only you, always...
Kore yapımı olan bu filmi 3 kez izledim. Her seferinde de hüngür hüngür ağladım. Durum böyle olunca, beni bu kadar etkileyen bir filmin uyarlamasını da merak edip izlemeye gittim.

Filmin hikayesi; görme yetisini sonradan kaybetmiş bir kadın ve eski boksör olan bir adam üzerine kurulmuş. Romantizm ve aksiyonu bir arada barındıran bir film.

Filmi orijinalinden ayrı tuttuğumda ve değerlendirmeye çalıştığımda beğendiğimi söyleyebilirim. Genel olarak güzeldi ancak o duyguyu daha iyi yansıtabilirlerdi diye düşünüyorum. Bazı yerleri eksik kalmış sanki. Özellikle filmin son sahnesi bana göre hafif kalmış. Orijinalinde her seferinde hissettiğim o duyguyu uyarlama filmde yakalayamadım. Ancak dram ve romantizm içerikli bir yapım arayanlar için yine de hoş bir seçenek diye düşünüyorum.


Filmin orijinal versiyonuna gelince;
Ben zaten Kore yapımı film ve dizileri seviyorum. Oyunculuları da oldukça başarılı buluyorum. Bazen ağlama şekilleri bizlere göre daha abartılı olsa da yine de vermek istedikleri o duyguyu insana direk yansıtıyorlar . Dolayısıyla Kore yapımı favorim. Öncesinde ya da sonrasında filmin orijinalini de izlemenizi tavsiye ederim.



Sevgiler
xoxo

1 yorum :

  1. Filmin fragmanını izlediğimde izlediğim bi kore filminden uyarlama olduğunu anlamıştım demek ki doğruymus :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?