30 Mart 2014 Pazar

Nivea Mincellar Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhaba,
Bu aralar ben de bir çoğunuz gibi makyaj temizleme sularına karşı ilgisi artanlardanım. 
Eskiden nedense makyaj temizleme sularını gereksiz bulurdum. Yüz yıkama jelimi kullanmadan önce yüzümü bebek şampuanı ile yıkardım. Bu da vakit alırdı. Makyaj temizleme suları sayesinde bu iş daha pratik bir hal aldı.
Bioderma'yı çoğumuz bilir ve beğenmiştir. Lilakutu'dan çıkan deneme boyunu kullanmıştım ben ve oldukça da hoşuma gitmişti.Fakat bir makyaj temizleme suyu için o kadar para harcamazdım. Bu nedenle alternatif ürünlerin çıkması keyif verici.

Nivea'dan gelen makyaj temizleme suyunu geldiği günden beri kullanıyorum.
200 ml. İnce bir yapısı var bu nedenle kavrama ve kullanım açısından daha pratik. Fotoğraf makinamın flaşı çalışmadığı için kapak kısmını net olarak görünteleyemedim. Ancak içe gömülü şekilde tasarlanmış ve ağız küçük yapılmış. Bu nedenle gereksiz taşmalar önlenmiş ve ekonomik açıdan da fayda sağlamış.
Ürünün yapısına gelince; 
Bana biraz daha yoğun yapıdaymış gibi geldi. Temizleme konusunda da gayet başarılı. Nyx eyeliner'ımı ve iki kat one by one rimelimi zorlamadan çıkarıyor. Temizleme sonrasında bende herhangi bir yanma ya da kızarıklık oluşturmadı. Ürün kokusuz. Koku hassasiyeti olanlar için önemli bir nokta diye düşünüyorum ve ayrıca paraben içermiyor. Tüm bu özellikleri ile gayet beğendiğim bir ürün oldu.
 Ancak kullanırken keşke miktar olarak daha fazla olsaydı diye düşündüm. 
Bir kaç gün önce Watsons'da indirimde olarak gördüm. 13 civarıydı fiyatı.
Denemek isteyenler için güzel bir fırsat diye düşünüyorum.





Teşekkürler Nivea!

Sevgiler
xoxo

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?