9 Nisan 2014 Çarşamba

Çeyiz Alışverişi

Herkese merhaba,

Şu geçtiğimiz bir iki hafta içinde ufak tefek alışverişlerim oldu. Her hafta mutlaka English Home a uğruyorum. Çünkü orası bana kendimi mutlu hissetmemi sağlıyor.
Kısaca aldıklarıma gelecek olursak;

Bu seramik kaplar.. Küçük olanların tanesi 3 liraydı, tereyağlık gibi olanlar ise 13 lira. Şu an hala English Home mağazalarında satışları devam ediyor. Bu kapların fırına da girdiğini söylediler. Ben küçük kapları çerezlik olarak kullanmak amacı ile aldım ancak reçellik olarak kullanımları da hoş olur :)



Bu peçetelik ise uzun zamandır aklımdaydı.


Yine English Home da sürekli görüp fakat indirime girmediği için almaktan vazgeçtiğim iki vintage ürün.. %50 indirim olunca defteri ve albümü aldım. O kadar güzeller ki... Bakmak bile beni çok mutlu ediyor desem inanır mısınız?


ve cheftopf tencere!! Bu tencerelerin tanıtımını izledikten sonra mutlaka bir tane edinmeliyim dedim!! Hatırladığım kadarı ile dışı 3, içi ise 2 kat seramik. Ocakta ve fırında çok rahatlıkla kullanılabiliyormuş. Et, kek.. Aklınıza ne gelirse bu tencerede pişiyormuş ve yemekler de bir o kadar lezzetli oluyormuş. İnstagram da okuduğum yorumlar da bu tencereyi almamda çok etkili oldu. Çeyiz arefesindekilerin mutlaka tanıtımını internetten izlemesini tavsiye ederim. Ayrıca Güney Kore malı. :)




Sevgiler 
xoxo

14 yorum :

  1. Hepsi de birbirinden güzel, şirin ve şık... Güle güle güzel günlerde kullan canım. Eminim evin de çok güzel ve şirin olacak inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah! Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan kuzuş :) Ben de aldım minik karelerden 4 renk :) Bir de kalpli tabak, bir de üç renk yuvarlak tencere :) English home u talan ettim :) Ama tek birini bile kendime almadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım :* ama insan kendisine de almaz mı hiç? :(

      Sil
  3. çok cici hepside güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel, güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  5. Ben de internet sitesinden yüklüce bir alışveriş yaptım english home'un sabırsızlıkla onların gelmesini bekliyorum=)) tereyaglıklar çok güzelmiş bayıldım=) halılarda %50 indirim vardı cok güzel görünüyolardı ahh bir de uzun zamandır istedigim fincanını gorunce dayanamadım hiçbirine=)) güzel günlerde kullan aldıklarını bana da beklerim ^.^

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler. Sen de ıyi günlerde kullan inşallah. Ah o fincanlar. Öyle çok çeşidıni aldım ki ama hâlâ aklımda kalanlar var fakat anne engeline takıldım. :-D

    YanıtlaSil
  7. rulo peçetelıkten bi ben mi bulamadım yahuu:)güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim :-) benim de satın aldığım gun tesadüfen 4 - 5 tane vardı.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?