12 Nisan 2014 Cumartesi

English Home Alışverişim

Herkese merhaba,

Perşembe günü tesadüfen Mor Yastık'ın blogunda English Home'a yeni gelmiş olan porselen tabakları gördüm ve iş çıkısı soluğu direk English Home'da aldım. Ürünler o gün yeni gelmiş. Fiyat sorduğumda etiket fiyatını söylediler. Ben de 6 lı pasta tabağına 70 lira para vermeyeceğimden porselen açısından üzgün bir şekilde ayrıldım mağazadan. Hemen ertesi günü Mor Yastık'ın bloguna yeniden girdim yazmış olduğum yoruma cevap yazıp yazmadığına bakmak için. Kendisi porselenleri %50 indirim ile aldığını yazında direk English Home mağazasını aradım ve indirimi teyit ettirince 6'lı pasta tabağını ayırttım ve iş çıkısı gidip aldım. Çünkü Kuşadası mağazasına her bir üründen sadece birer adet gelmiş.
Bugün ise aklımda kalan Türk kahvesi fincanlarını almak için gittim. Yanıma annemi de aldım ki fikir versin diye.
Ben sadece kahve fincanını alma niyeti ile gitmişken, annemin ve görevli bayanın vermiş oldukları cezbedici fikirler ile seti tamamlayıp çıktım mağazadan.
Gelelim aldıklarıma;


Daha önce English Home'dan kuş motifli bir servis tabağı almıştım ancak fincanlar ve pasta tabağının yanında bu servis tabağının da olması gerektiğini düşündük ve kuş motifli servis tabağı ile bunu değiştirdik. Fiyat farkı olmaması da cabası. :)


Eski zamanları andıran Türk kahvesi fincanlarım..


Annem ve görevli bayanın almam konusunda ısrarlı davrandıkları çay fincanlarım..



Perşembe günü büyük bir hevesle aldığım pasta tabaklarım..




Bu da genel görünüm ..
Sanırım bir 5 çayı seti hazırlamış oldum kendime.. :)


Şu an o kadar mutluyum ki. Allah inşallah ağız tadıyla kullanmayı da nasip eder. :)


Sevgiler
xoxo

24 yorum :

  1. Demiştim evin harika olacak diye :) İyiki anneni dinleyip ve satış görevlisine kanmışsın canım :) Çok ama çok şirin bir set olmuş. Güle güle keyifle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok tatlısın :) çok teşekkür ederim! İnşallah!!

      Sil
  2. Harikalar gül güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadara aldın komple canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ayrı ayrı yazayım fiyatlarını sana da fikir olması açısından.
      Pasta tabakları ve kahve fincanları 35 er lira, çay fincanları 45 ve ikili servis tabağı 25 lira canım.

      Sil
  4. çok güzeller cnm güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Tüm bu hazırlıklar neye yarar... Özi'nle bi çay içemedikten sonra... Evinize gelip daha da güzelleştireceğim bu tabakları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah o günleri de görmek nasip olur!! :)

      Sil
  6. Çok güzelmiş güzel günlerde sağlıkla kullan :) Çeyiz hazırlıkları yapan birinin bu indirimden yararlanamamış olması çok üzücü acaba hala devam ediyor mudur ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, inşallah :) Evet, indirim hala devam ediyor fakat ne zamana kadar devam edecek o konuda hiç bir bilgim yok? Bence yarın en yakın English Home mağazasına göz atın :)

      Sil
  7. Canım benim güle güle kullan musmutlu kullanmak nasip olsun ceyizini :)

    YanıtlaSil
  8. iyi gunlerde kullanı hepsı bırbırınden guzel..
    yenı hd cok hos olmus

    bnada beklerm sevgıler r

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım! Header için de Özinin Makyaj Böcesi sağolsun. Bana güzel bir sürpriz yapmış! :)

      Sil
  9. Çok güzeller iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  10. hadi hayırlı olsun canım :)hepsi birbirinden güzel günlerde kullanalı inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) güzel günlerde kullanalım inşallah :)

      Sil
  11. English Home ne çıkarsa alıp eve getirmek istiyorum :) Bu indirimde sadece kahve kupası aldım eksiğim kalmadığı için ama toplu fotoğraf çok cezbedici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durum bende de var. Her hafta mutlaka english home a gidiyorum son zamanlarda ve bir şey almadan çıkmak imkansız :/ ancak keşke yeni çıkan ürünleri pahalı olmasa ya da bu porselenler gibi indirimiyle satışa sunulsa :P Bazı ürünler gereksiz pahalı geliyor :(

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?