26 Nisan 2014 Cumartesi

İkea ve Yves Rocher Alışverişim


Herkese merhaba,
Bugün sözlüm ile İzmir Bornova turu yaptık. Bir süredir aşağıda gördüğünüz ıvır zıvırları almak için sabırsızlanıyordum :P Henüz olmayan evimin dekorasyon ürünleri...


İkea'ya en son ocak ayında gitmiştim. O zaman bu saksı ve mumluklardan şimdiki kadar yoktu. Bu sefer ise neredeyse her bir köşede bulmak mümkündü. İlk olarak iki adet pembeyi almıştım. Makyaj fırçalarımı koyarım diye düşündüm. Daha sonra bu ürünlere bakmakta olan başka bir teyzeden " diş fırçası falan koymak için ne güzel olur." cümlesini duyunca bir de beyazını aldım. Çünkü bir daha kim bilir İkea ya ne zaman giderim!


İkea alışverişimi bu ürünler ile tamamlamış oldum. 


Daha sonra yves rocher a uğradım. Geçenlerde kişiye özel %30 indirim kartı gelmişti ve sadece mağazalarda geçerliydi. Kuşadası'nda da yves rocher olmadığı için hazır İzmir'e gitmişken indirim kartımı kullanmak istedim. Zaten yulaflı saç ucu nemlendirici kremim bitmişti. Onu yenilemiş oldum. Kıvırcık saçlar için saç spreyi aldım denemek için ve yanında da peeling hediye olarak geldi.

İki hafta önce yves rocher internet sitesinden alışveriş yapmıştım ve denemek amaçlı kayısı özlü peeling i de almıştım. Şimdiye kadar 3 kez kullandım ve hoşuma gitti. Dolayısı ile de peeling hediye olması da bir o kadar hoşuma gitti. :)




Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Güle güle kullan . İkeadan aldıkların bizim evde var :) Şimdi aklımda başka şyle var almak için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yeni alacakların belki bana da fikirler verir :)

      Sil
  2. ızmırlı oldugunu sımdı ogrenıyoru m hemseırm sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzmirli değilim aslında canım. Kuşadalıyım ama hemşeri sayılırız yine. Birbirine çok yakın Ege toprakları ikisi de ne de olsa =))

      Sil
  3. Merhaba canım, cicilerini iyi günlerde kullan ;) Bu arada Kuşadasında oturuyorsun sanırım? Benim ailemde orda haftasonları adada oluyorum bende genelde ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. :) Ne güzel :) Belki bir gün bir blogger buluşması yaparız :D

      Sil
  4. Güle güle kullan, saksıların mini boyundan yoktu geçen sefer gittiğimde İkea da :( Bunlar çok güzellll, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Ben de en son ocak ayında gittiğimde yoktu fakat bu sefer resmen bu saksılar ve mumluklardan sürüsüne bereketti doğrusu.

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?