30 Nisan 2014 Çarşamba

Yves Rocher - Spray Sculptant Boucles

Herkese merhaba,
Cumartesi günü %30 luk kişiye özel indirimden yararlanmıştım. Hazır indirimim varken yves rocher in yeni çıkarmış olduğu kıvırcık saçlar için olan saç spreyini de satın aldım.
Ürün 150 ml. Paraben, silikon ve renklendirici içermiyor.Alıştığım spreylere hiç benzemiyor.
Sıvı saç kremi yapısında. Kuru saça uyguluyorum ben. Haliyle saçı sertleştiriyor fakat nihayetinde sprey. Şimdiye kadar saçımı sertleştirmeyen bir sprey kullanmadım. Yves Rocher in instagram sayfasında bu ürünü nemli saçına uyguladıktan sonra daha yumuşak bir etki elde ettiğini söyleyen bir yorumla da karşılaştım. Ancak henüz o şekilde denemeyi düşünmüyorum. Çünkü saçımı sertleştirmiş olsa da, sertlik dediysem de kalıp gibi, kaskatı da yapmıyor ve inanılmaz güzel bir tutuş sağlıyor. Saçım tüm gün boyunca dağılmadan, elektriklenmeden sabit olarak kalıyor. Şimdiye kadar kullandığım hiç bir saç spreyinden bu şekilde bir etki görmemiştim. O nedenle çok beğendiğim bir ürün oldu.
Yenilemeyi kesinlikle düşünüyorum.


Yves Rocher ürün ailem giderek genişliyor böylece :)


6 yorum :

  1. aa bu ürünü çok merak ediyordum yorumun süper oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim. Bakalım sen de sevecek misin :-)

      Sil
    2. En yakın zamanda alıp deneyeceğim, teşekkürler :)

      Sil
  2. hemen bugün alıp deniyorum çok sağol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sağol :-) umarım memmun kalirsin sen de. Yorumunu benimle paylaşırsan sevinirim :-)

      Sil
  3. bu üründen ben de memnunum ama ne yazık ki kalkıyormuş üretimden :(( çok üzgünüm

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?