24 Mayıs 2014 Cumartesi

Catherine Arley - 676 Holografik Oje

 Herkese merhaba,

Çok uzun zamandır oje sürmüyordum. Bu durumu Catherine Arley'in holografik ojesi ile bozmaya karar verdim.
676 no lu oje nette görüp de çok beğendiğim bir renk ve yapıdaydı. Hazır pudra siparişi verecekken sepete de aşağıda görmüş olduğunuz rengi ve yine aynı serinin siyah renkli ojesini attım.

Normalde ben gri tonlarını pek yakıştırmam kendime ama bu ojeye bayıldım! Yapısı çok hafif o yüzden altına baz olacak uygun tonda bir oje sürerseniz daha güzel duracaktır. 
Çabuk kuruyan bir oje ve çabuk bozulup soyulmuyor. Dün iş yerindeyken tırnaklarımda siyah olanı sürülüydü. Akşam da siyahı temizleyip griyi sürdüm. Ojenin temizlenmesi çok kolay. Daha önce holografik oje kullanmadığım için, görünüş itibari ile ile  simli ojelere yakın zannediyordum yapısını o yüzden de temizlemesinin zor olacağından korkuyordum. Fakat yapısı klasik ojeler gibi o yüzden çok çabuk temizlendi.

Bu oje bitsin, kesinlikle yenisini alacağım!!








Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. renk süper postların sayesinde catherine arley markasına ilgim iyice arttı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan bana ürünleri denedikçe başka markalara daha fazla para ödemeye gerek olmadığını fark etmeye başladım.

      Sil
  2. ayy ben ortaokuldayken hep bu markanın ojelerini kullanırdım şimdi hiçbiyerde yoklar nette olmalarına sevindim ojenin rengi süpermiş bayıldım hemen edinmeli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef her yerde bulunmuyor. Internetten sitelerinden alışverişimde de ben hiç sorun yaşamadım.

      Sil
  3. Rengi çok şekermiş. Ben de catherine arleyin bu ojelerinden alacağım ama bir bulabilsem :) Ben de 672 ve 805 i istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catherine arley in internet sitesinde mevcut. Oradan inceleyebilirsiniz :-)

      Sil
  4. Çok güzel ışıltıları !! güle güle sürüştür canım...
    mail attım sana bakarsan sevinirim çok :) tweeterdan takipleşmediğimiz için yazamadım:/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?