28 Mayıs 2014 Çarşamba

Catherine Arley - Allık no 302

Herkese merhaba,
Size bir süre Catherine Arley ürünlerinden bahsedeceğim demiştim :P
Az sonra size bahsedeceğim allığı 6 gündür her gün kullanıyorum. Yapısı ve kalıcığı konusunda yeterince bilgi sahibi olduğumu düşünüyorum.
Catherine Arley yakında yeni bir seri piyasaya çıkarıyor. Ambalajından da fark edilebileceği üzere "Gold" serisi. Ürünler Catherine Arley internet sitesinde de yakın zamanda satışta olacak. Bunun da bilgisini verdikten sonra ürünü incelemeye geçebiliriz.



Ürünün rengini tam olarak nasıl ifade edeceğimi bilemiyorum. Şeftali deseniz değil, kahve deseniz değil. Sanki biraz koyu kiremit rengi gibi. Son zamanlarda da hot mama ve cindy lou gibi allık renklerine merak salmışken böyle bir renk de tesadüf oldu. 


Ürün içerisinde ışıltı barındırmıyor. O yüzden ben mary-lou aydınlatıcı ile kullanıyorum. Ürünün pigmentasyonu çok yüksek. Ben real techniques allık fırçası ile uyguluyorum. Fırçayı allığa bir sefer dokundurmam yetiyor. Fırça rengi hemen alıyor. Çok kolay renk verdiği için dikkatli kullanmak gerekiyor. Ben hafifçe uygulamayı tercih ediyorum. Üzerine de aydınlatıcı sürünce cindy lou etkisini yakaladımı hissediyorum :)


Kalıcılık konusuna gelecek olursak. Bunun biraz kişiden kişiye değişeceğini düşünüyorum. Gözlemlediğim kadarı ile yaklaşık 6 - 7 saat beni idare ediyor. Tabii bu süre zarfında ürün sabah ilk sürdüğüm gibi durmuyor yanaklarımda. Renginde hafifleme oluyor ama bakıldığında hala yanaklarımda allık olduğu belli oluyor. Bu süre de kalıcılık açısından bence oldukça yeterli ki şimdiye kadar kullandığım allıkların kalıcılıkları da ortalama bu şekilde zaten. Fakat yaza girmek üzereyiz. Malum Kuşadası'nda da sıcaklıklar giderek artıyor. Sahil kesimlerinde nem dolayısıyla yüzümüzde makyaj fazla kalmıyor. Böyle bir dönemde bir çok ürün gibi tazeleme gerektirecek bir ürün.


Genel hatlarıyla sevdiğim bir allık oldu. Bu tonlardan hoşlanıyorsanız da tavsiye edebileceğim bir ürün.



Sevgiler
xoxo

4 yorum :

  1. Ay ben bu tona aşık olmuş olabilirim! Gerçekten bayıldım. Fiyatı ne kadar biliyor musun canım? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar konusunda hiç bir bilgim yok ama şu an satışta olan farklı serinin allık fiyatlarına baktığımda, bu serinin fiyatının da yaklaşık 10-15 tl arasında olacağını düşünüyorum.

      Sil
  2. canım benımde sevdıgım bı renk bu*-*

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?