23 Mayıs 2014 Cuma

Catherine Arley bana fabrikayı göndermiş!

Herkese merhaba,

Bakıyorum ki hayat normale döndü bizler için. Ancak maalesef yine ateş düştüğü yeri yakmaya devam ediyor. Acımız, üzüntümüz daha taze olmasına rağmen hayat devam ediyor işte. Allah evlerine ateş düşenlere sabır versin, yardım etsin. Hep dualarım onlarla.

Bloga da bir süredir yazı girmek hiç içimden gelmiyordu.  Ancak Catherine Arley'in yapmış olduğu sürprize kayıtsız kalamadım.
Catherine Arley maalesef Kuşadası'nda bulabildiğim bir marka değil. Silky touch pudrasını çok severek kullanıyorum ve pudram da bitmek üzereydi. Catherine Arley'in facebook adresinden kendileri ile iletişime geçtim ve ürünlerinin Kuşadası'nda olup olmadığını sordum. Çünkü pudranın yanı sıra merak ettiğim ürünleri de vardı. Bana sevgili Dilek Hanım'ın adresini verdiler ve kendisiyle mailleşmeye başladık. Bana siparişimin yanında denemem için ürünler göndereceğini söyledi. Ben de bir kaç parça ürün beklerken aşağıda görmüş olduğunuz koli ile karşılaştım.
Ben catherine arley sitesinden alt tarafı 3 adet silky touch pudra ve 2 adet holografik oje sipariş etmiştim ama onlar bana yeni piyasaya çıkacak olan gold serisinden çeşit çeşit ürünler göndermişler. Yanında da 5 paket oje!
Nasıl şaşırdım anlatamam. Bir kaç blogger arkadaşın catherine arley hakkında olumlu yorumlarını okumuştum. Gerek maillere dönüşleri, müşterileri ile ilgilenmeleri vs. vs. Ancak bu kadarını hiç beklemiyordum!!

Şunu da söylemeden edemeyeceğim. Catherine Arley'in sitesinden alışverişinizde size siparişinizin her aşamasında bilgilendirme maili geliyor. Yazdığınız sipariş notuna bile karşılık alıyorsunuz ve kargom ise ertesi gün elimdeydi!!  Hem de çok sağlam bir paketleme ile. Paketlerde ezilme dahi yoktu.

Şimdi de ürünlere söyle bir göz gezdirelim;





Bu rujların yapısı hoşuma gitti. Nemli bir seri. Mor tonunda olan rengi çok sevdim ve bugün kullanamaya başladım. Zaman içinde renklerin hepsini swatch'layıp paylaşacağım.


Soldan sağa; terracota allık, mat allık, pata krem ve compact pudra.
Mat allığı da bugünkü makyajımda kullandım. Pigmentasyonu çok iyi. Çok hafif bir miktarda rengini hemen verdi. Hafif bir tonu var. Üstüne the balm mary lou aydınlatıcıyı da sürünce cindy lou etkisi yarattı desem? Paylaşacağım o kadar çok ürün birikti ki. Bu ürünleri de tek tek inceleyip paylaşacağım.


Aşağıdaki görmüş olduğunuz ürünlerden herhangi birini henüz kullanmaya başlamadım. Yalnız sağ taraftaki koyu renk ruj tam da istediğim!!!


Aşağıdaki ürünlerden ise bugün concealer'ı, maskarayı ve eyeliner kalemi kullandım. Concealer başarılı! Rimel, fırçaya biraz fazla ürün gelmesine rağmen günlük kullanım için tercih edilebilir ve eyeliner kaleme ise bayıldım. İnanılmaz kolay renk verdi ve yumuşacık!
Bunların hepsine ayrı bir post hazırlayacağım. Ancak bir süre kullanmam gerek daha sağlıklı yorum yapabilmem için.
İçlerinde bana uymayan renkler de var. O yüzden çekmecemde bozulmalarını beklemek yerine çevremden bir kaç kişi ile bir kaç ürünü paylaşacağım. Böylelikle onlar da Catherine Arley ile tanışmış olacaklar!


Bu harika paket için öncelikle ilgisini esirgemeyen Dilek Hanım'a, sonra Catherine Arley'e çok teşekkür ediyorum. 

Sevgiler,

xoxo

18 yorum :

  1. Ojeler çok hoş! Güle güle kullan hepsini ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok şanslısın canım güle güle kullan :)) Ürünlerin yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de ürünleri kullanıp paylaşmak için sabırsızlanmaya başladım. :)

      Sil
  3. Vav :)
    Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  4. oyyy oyy oyyy maşallah canım gule gule kullan hepsini senin gibi samimi içten bir blogger a ne sürse yakışır ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay estağfirullah! Çok teşekkür ederim gerçekten :)

      Sil
  5. Oh oh hepsini güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan :))En çok pudrasını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) silky touch pudradan çok memnunum fakat compact ı ben de ilk kez deneyeceğim.

      Sil
  7. Şansın daim olsun canım,güle güle kullan. keşke banada gönderseler böyle,açıkcası pudrasını kullandıktan sonra markaya bayıldım !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Hepimizin inşallah!. Ben de ürünler elime ulaştığından beri özellikle rujları ve allığı çok beğendim. İlk öne çıkanlar onlar oldu. Yazısı da yakında blogda olacak :)

      Sil
  8. Güle güle kullan, ben bile paketi görünce bir gülümsedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) bir de beni düşünün ben ne haldeydim paketi açınca :D

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?