31 Mayıs 2014 Cumartesi

Catherine Arley Gold Lipstick

Herkese merhaba,

Bugün sizlere çok kısa Catherine Arley'in piyasaya yeni çıkaracağı Gold serisine ait rujlarından bahsetmek istiyorum.

Bana seriden 4 farklı renk geldi. Genellikle koyu ton rujları seven birisi olarak en sağda görmüş olduğunuz renge bayıldım! Üniversitedeyken bu tonları çok fazla kullanırdım. Özellikle kışın çok severek kullandığım tonlardı. Eskisi kadar sık kullanamasamda, bu tonlara yine de hayır diyemiyorum.
Bu arada ambalajları çok hoşuma gitti. Kapakları çevirilerek açılıyor. Ambalajı ise bana ilk baktığımda sihirli rujları hatırlattı. 


Rujların yapısına gelecek olursak;

Yapıları oldukça yumuşak. Tek sürüşte çok kolay rengini veriyor. Mat bir yapıdalar.
Ben gibi kuru dudak yapısına sahip olanların önceden nemlendirici kullanmaları daha doğru olur. Hatta peeling e ihtiyacınız varsa ihmal etmeyin derim.


Kalıcılıkları orta derece. Bir saat kadar idare ediyor. 
Seride tam olarak kaç adet renk seçeneği var bilmiyorum fakat instagramda bu seriye ait başka bir koyu ton gördüm. İnternet sitesinde satışa çıkar çıkmaz diğer renkleri de inceleyeceğim.


Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. Hepsine bayıldım,benim de almayı düşündüğüm bir seri :)

    YanıtlaSil
  2. Benim favorim 3 numara oldu. :)

    YanıtlaSil
  3. 219 ve 200 güzelmiş güle güle kullan :)


    merveylemakyajvemoda.blogspot.com bloguma beklerim *.*

    YanıtlaSil
  4. 219 ve 200e bayıldım çok hoş tam yazlık renkler:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Yaa çok tatlı 219 ve 200 ü çok sevdim. Tam benim kullandığım tonlar. Ah bir de şu catherine arleyi her yerde bulabilsek :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, maalesef her yerde bulmak şimdilik mümkün değil ancak en azından internet üzerinden satışları var. En son alışverişimi o şekilde yapmıştım. catherinearley.com

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?