26 Mayıs 2014 Pazartesi

Catherine Arley Silky Touch Lipstick

Herkese merhaba,
Sanırım blogda bir süre Catherine Arley yazıları okuyacaksınız :)
Bugün sizlere Silky Touch rujların yapılarından bahsetmek istiyorum.
Catherine Arley bana bu seriden 6 adet renk gönderdi. Serinin içinde en çok dikkatimi çeken ve beğendiğim renk mor oldu! İlk kez böyle bir renk kullanıyorum. Muhtemelen de bütün yaz kullanmaya devam edeceğim çünkü tam bir yaz rengi!



Renklere ve yapılarına gelecek olursak;

Benim dudaklarım yaz kış soyulur. Düzenli peeling yapmam gerek fakat çoğu zaman dudak peelingini aksatıyorum. Bu yüzden yapıları kuru rujlar kullanmamaya çalışıyorum.
Bu serinin yapısı ise nemli. Bu yönüyle benden ilk artıyı almış oldu. Soldan sağa ilk beş renk, rengini çok kolay bir şekilde verdi. En sondaki açık renk ise bir kaç sürme ile tam rengini vermiş oldu.
Kalıcılık açısından da başarılı buldum. Bir iki saat rahat bir şekilde dudağımda kaldığını görmüş oldum. 



Genel itibariyle sevdiğim bir seri oldu. Mor rengi kullanmaya devam edeceğim. Bitirebildiğim taktirde yenilemeye şimdiden karar verdim.
Teşekkürler Catherine Arley.


Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. 620 ve 617 çok güzel tam benlikk :)
    Güle güle kullanın..

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. renkler süper mor renge bende bayıldım.ambalajlarıda çok kaliteli ve güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  3. kırmızılar cok hosmus kırmızı tonları ama mor rengide cok hos duruyor iyi gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?