3 Haziran 2014 Salı

Catherine Arley Eyeliner Pencil

Herkese merhaba,

Uzun yıllar göz kalemi ile likit eyeliner sürülmüş havası yaratan ben, üniversite bittikten sonra yıllarca kullanmakta olduğum göz kalemini Kuşadası'nda bulamayıp likit eyeliner a geçiş yapma durumunda kaldım. Likit eyeliner a ilk başlarda alışmam biraz zaman almıştı fakat alışınca da bırakamadım. Yılladır düzenli olarak likit eyeliner kullanırım.Göz makyajım için olmazsa olmazdır.  Catherine Arley'in internet sitesinde ise eyeliner kalemleri görünce yapısını çok merak etmiştim.Fakat almaya cesaret edemedim çünkü en son watsons dan nyx in eyeliner kalemini denemek için almıştım ve oldukça sert bir yapıda çıktığı için kullanamadım. Ancak bana gelen pakette merak ettiğim eyeliner kalemlerim bu kadar çok çeşidi ile karşılanca çok mutlu oldum. 


Yıllar önce çok severek kullandığım kalemi hatırlattı bana bu kalemler. 

Yapıları öyle yumuşak ki! Sürerken bastırmanıza gerek bile yok. Siz hafifçe sürerken kalem rengini kolayca veriyor. Bu kadar yumuşak bir kalem olmasına rağmen kırılıp ezilmiyor. En önemlisi akmıyor ve dağılmıyor.



Kolumdaki swatch'ı  ıslak mendille temizlerken bile hiç bir şekilde dağılma olmadı.
Siyah rengi 2 haftadır kullanıyorum. Rengi oldukça koyu. Fümeye çalan siyahlar gibi değil. 
Siyah kalemi tüketince yenilemeyi kesinlikle düşünüyorum.

Özellikle likit yerine kalemleri tercih ediyorsanız mutlaka bu kalemleri inceleyin derim. 


Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Yapıları çok güzelmiş dediğine göre. :)
    Güle güle kullan.Denk gelirse alabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben gerçekten çok beğendim :)

      Sil
  2. bence bir de catherine arleyin likit eyelinerını dene de gör en iyi bildiğin markalara taş çıkartır :) hem de 3tl gibi bir fiyat. inanılmaz güzel blogda sürdüğüm fotolar var görmek istersen.
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde o da mevcut ama henüz hiç kullanmadım. Bloğunu akşam incelerim. Merak uyandırdın bende. :-)

      Sil
  3. Merhaba inceleme için teşekkürler uzun zamandır arıyordum ama neredeyse hiç birşey bulamamıştım CA göz kalemleriyle ilgili,çok sevindim yazınızı görünce:) emeğinize sağlık. Benim sormak istediğim birşey var bu kalemlerden özellikle 203 ve 204 numaradan memnun musunuz acaba. Aslında çoğunlukla dağıtarak kullanıyorum göz kalemlerini ama göz kapaklarım yağlı bundan dolayı göz kapağıma bulaşma sorunu olabiliyor kalemlerde genelde bunlarda boyle bir sorun yaşadınız mı? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben teşekkür ederim :)
      204 numarayı kullanmak için ayırdım fakat henüz kullanmıyorum. 200 ve 203 numarayı her gün kullanıyorum. 200 numarayı zaten göz makyajımda kullanıyorum ve ben de hiç dağılma bulaşma olmadı. 203 numarayı ise kaş doldurma da kullanıyorum. Kesinlikle hiç akma yaşamadım.
      Dağıtarak kullanıyorum demişsiniz. Pek dağıtılacak cinste kalemler değil, sürümleri çok yumuşak olmasına rağmen. Ben alıp denemenizi tavsiye edebilirim. Çünkü CA ürünlerini kullandıkça, beklentimin çok üzerinde sonuçlar ile karşılaştım. :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler cevabınız için.CA'nın allıklarını severek kullanıyorum göz kalemleri ne zamandır aklımdaydı umarım bende memnun kalırım..

      Sil
    3. Rica ederim :) umarım en az benim kadar severek kullanırsınız :)

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?