8 Haziran 2014 Pazar

Catherine Arley Fondöten & Kapatıcı

Herkese merhaba,
 Catherine Arley fondöten ve kapatıcıdan bahsetmek istiyorum bugün. 
Öncelikle normalde kullanmaya alışkın olduğum ürünlerden ve cilt yapımdan, rengimden yine kısaca söz edeceğim ki ürünlerle bir bağ kurabilirsiniz belki.
Buğday ten rengine sahibim. O yüzden orta renkte cilt ürünleri daha iyi uyar ten rengime. Yoğun kapatıcılık gerektirecek cilt problemlerim yok çok şükür. Cilt makyajımı yaparken cildimin daha canlı görünmesi için uygulama yapıyorum ve hafif kapatıcılığı olan ürünleri tercih ediyorum. Dolayısıyla göz alt için likit kapatıcıyı ve cilt makyajım için hafif olmasından dolayı BB kremi tercih ediyorum. Fondöten ile günlük hayatta hiç aram yoktur. Özel durumlarda ya da düğün vs gibi davetlerde kullanıyorum fondöteni.
Fakat bu fondöteni 2 kez günlük olarak, 1 kez de dün akşam katıldığımız düğünde kullandım. Annemin makyajında da bu fondöteni ve kapatıcıyı kullandım. Kalıcılığı hakkında henüz yorum yapamam ama yapısı ve duruşu hakkında fikirlerimi paylaşmak istiyorum.






İlk olarak kapatıcıdan bahsedeyim. Ben stick kapatıcıları nedense pek sevmem. Bana daha ağır gelir. Üniversite dönemimde farklı bir markanın stick kapatıcısını kullanmıştım. Yapısı yoğundu ağırlık veriyordu. İlk başta bu kapatıcıyı ön yargılı olarak kullanmaya başladım. Ama zamanında kullanmış olduğum markanın kapatıcısı gibi ağırlık hissi vermedi. Yapısı daha hafif. Köpük kıvamında sanki. Kapatıcılığı hoşuma gitti. Aydınlık vermesi de orta derece. Ancak ben bu kapatıcıyı özel zamanlarda kullamak için ayıracağım. yine de. Günlük hayatta likit kapatıcıların daha hafif olduğunu düşünüyorum.



 Fondötene gelince;
Pompalı bir şişesi var. 55 ml. Bendeki 52 numara. Annemin ve benim cildime uyan bir renk oldu.
Üzerinde herhangi bir yazı görmemiş olsamda, bu fondöten bana göre sıvılaştırılmış bir köpük fondöten. Tam olarak o hissi veriyor. 


Ben fondöteni real techniques stippling fırça ile uyguladım fakat biraz çizgilenme oldu. Sünger ile dağıttığımda ise cildime tamamen oturdu ve cizgilenmelerde ortadan kalkmış oldu. O yüzden sünger ile kullanımı bana göre daha iyi sonuç veriyor.


Orta derece bir kapatıcılığı var. Ürünü cildime iyice yedirdiğimde bb kremmişcesine cildimle bütünleşti ve daha doğal bir görüntü oluştu. Fondötenin kalıp görüntüsü yoktu ve ağırlık hissi de yaratmadı bende. Bu yönü oldukça hoşuma gitti.
Fondötenin üzerine de silky touch pudra kullandım. 

Özel zamanlarda kesinlikle kullanacağım bir ürün. Çünkü bu gibi durumlarda bb krem hafif kalıyor. Herhangi bir başka fondöten de ağır kalabiliyor. Zaten fondöten seçiminden çok anlayan biri de değilimdir. Catherine Arley'in bana göndermiş olduğu bu fondötenin hem ten rengimle uyumlu olmuş olması ve o nefret ettiğim ağırlık hissini yaratmamış olması beni çok memnun etti ve büyük bir dertten kurtardı. Kullanamayacağım bir ürün olmuş olsaydı, kullanabilecek birine hediye edecektim ama makyaj malzemelerim arasında yerini aldı! Analı kızlı kullanırız artık :)


Bu arada bu fotoğrafta hafif dağıtılmış halini görüyorsunuz. Tam dağıtılmış halini fotoğrafta yansıtamadım. Çünkü bahsettiğim gibi yoğun kapatıcılığı yok. Cilt ile bütünleşip daha doğal bir görünüm elde ediyorsunuz fakat sünger ile dağıtmanızı tavsiye ederim. 


Sevgiler
xoxo

1 yorum :

  1. Uygun fiyatlı olduğu için denenebilir güzel gözüküyor yapısı falan :) Kapatıcıyı bende stick tarzda sevmiyorum en iyisi sıvı olması..

    merveylemakyajvemoda.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?