1 Haziran 2014 Pazar

The Balm - Cindy-Lou Manizer

Herkese merhaba,
Bugün Kuşadası'nda hava rüzgarlı ve bulutlu. Dünden beri de öyle miskin bir haldeyim ki. . Evde çok bunalmış olmama rağmen hazırlanıp dışarı çıkacak hali kendimde bulamıyorum. Bugünü de evde geçireceğime göre en azından blogda paylaşımda bulunayım dedim.

Bugün benim için anlam ifade eden bir üründen bahsetmek istiyorum.

Cindy-lou yu internette ilk gördüğümde rengine hayran olmuştum. The Balm' a hemen bir e mail yazıp Türkiye'ye gelip gelmeyeceğini sormuştum ve sonrasında Türkiye'de de satışta olduğunu görünce ilk indirimde satın almayı çok istedim.
Kuşadası'nda henüz Gratis yok. Ancak çok yakında açılacak! İndirim zamanları gratis ten bir şeyler istediğimde bana sevgili arkadaşım Özi'm yardımcı olur. Siparişlerimi alır ve bana kargolar. Anneler günü indiriminde ikimize de birer cindy lou alacaktı. Çok hevesle gitmişti. Ancak maalesef bir tane cindy lou ile eve geri dönmek zorunda kaldı. Sen kullan, hayır sen kullan derken, o çok sahip olmak istediği cindy lou yu bana gönderdi. Benim fedakar arkadaşım! :*
Onun sayesinde çok istediğim cindy lou ya kavuştum! :)



Cindy Lou'ya gelecek olursak;

Cindy Lou bildiğim kadarı ile aydınlatıcı olarak çıkan bir ürün fakat bana göre rengi itibari ile aydınlatıcı olmaktan ziyade ışıltılı bir allık. Zaten allık olarak kullanıyorum.


Çok tatlı bir pudra renginde. Yanakta çok doğal duruyor.  Fakat gördüğünüz gibi ilk kullanacağım gün elimden düşürdüm :( Öyle de sakar bir insanım!
Daha çok parçalanmasından korkuyorum :(


The Balm ürünlerinin gerek ambalaj çekiciliği, gerekse ürün kalitesi malum. Kalıcılık konusunda gayet başarılı bir ürün. Şimdiye kadar satın aldığım hiç bir the balm ürününden memnun kalmadığım olmadı.


Bitirebilirsem şayet yeniden alacağım bir ürün!




Sevgiler
xoxo

14 yorum :

  1. Aydınlatıcıdan çok allık olarak kullanıma uygun dediğin gibi çok tatlı bir pembe güzel günlerde sür sürüştür :)

    YanıtlaSil
  2. Alıp almamkta hep kararsız kalıorum, sonunda alıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz ışıltılı tonlardan "gerçekten" hoşlanıyorsan ilk indirimden bir tane kap derim :) ancak kararsız kaldığına göre bu tonlar seni çok açmıyor olabilir. Öyleyse boşuna da para harcama derim :)

      Sil
  3. İlk çıktığında piyasaya fotoğraflarda allık renginde gibi durmuyordu. Bence böyle cok daha iyi olmuş. Pembe alt tonlu aydınlatıcılar çok yapay duruyor cunku. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Aydınlatıcı olarak kullanımı da komik dururdu herhalde özellikle de burun ve alın da :S

      Sil
  4. Rengi aydınlatıcı olarak pek hoşuma gitmedi.Ama allık olarak çok güzel olur gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık olarak gerçekten çok hoş. Özellikle yazın hafif bronzlaşmış tende daha da hoş duracağını düşünüyorum :)

      Sil
  5. Kesinlikle benim de aşk yaşadığım bir ürün :) Lou ailesinin tamamına sahibim ve hepsi birbirinden güzel :) Aileye yeni üyeler katılırsa da kaçırmayacağım kesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de bir te Betty lou yok ama az önce netten şöyle bir baktım da... Belki bir sonraki indirimde ben de seriyi tamamlamış olurum :)

      Sil
  6. bana tam bir allık havası verdi bayıldım mutlaka alacağım ve allık olarak kullanacağım:)
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tercih :)) fakat indirim zamanlarını bekleyin, acele etmeyin almak için derim :)

      Sil
  7. Aaaaa kırılmasına çok üzüldüm :( Benim de Mary düşmüştü aynı şekilde kırıldı :( Ama ben elimle birazcık pressledim hemen ve daha fazla dağılma olmadı. Cindy benim de severek kullandığım bir allık ama bazen çok pembe oluveriyorum :D

    Güle güle kullan tatlım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elimle presledim ama yine de her gün minik minik dökülmeye devam ediyor :(

      Sağol canım :*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?