7 Haziran 2014 Cumartesi

The Balm Instain Allık - Pinstripe

Herkese merhaba,
Indirim zamanları geldiğinde öncelikle The Balm'dan ne alsam diye düşünmeye başlarım. Sevgililer günü indirimi zamanı ise internetten the balm ürünlerine bakarken instain - pinstripe allık bir anda çok dikkatimi çekti.
Aldığımdan beri çok fazla kullandığımı söyleyemem. Fakat The Balm aileme yeni üyelerin katılıyor olması da beni mutlu ediyor :)


Üründen çok detaylı bahsetmeyeceğim zira The Balm ürünlerinin kalıcılıkları malum. Yine kalıcılık olarak sınıfı geçen bir ürün. Ayrıca paketleme her zamanki gibi oldukça hoş.



Pigmentasyonu yoğun o yüzden az bir miktar kullanmak yeterli oluyor aksi halde çok göze batan yanaklarla dolaşmak durumunda kalabiliriz.



Ayrıca rengin böyle koyu göründüğüne bakmayın. Yanakta pembemsi duruyor ve az sürüldüğünde çok tatlı bir pembelik sağlıyor.
Sevdiğim bir ürün ama bu aralar elim Cindy-Lou ve Catherine Arley arasında sürekli yer değiştiriyor. O yüzden başka allıklara maalesef sıra gelmiyor :)



Sevgiler
xoxo

6 yorum :

  1. Bende The Balm'ın Mary-Lou'sunu seviyorum. Günlük makyada bile sürmeden dışarıya çıkmıyorum diyebilirim. Verdiği o hafif ışıltı çok hoşuma gidiyor. The Balm'dan çok önceleri haberim vardı ama etkisini yeni yeni hissediyorum. Sanırım ben de The Balm rüzgarına kapılmak üzereyim. :) Bir de Balm Jovi dikkatimi çekti şu sıralar. Ama almak için bir sonraki indirimi bekleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary-lou the balm dan aldığım ilk üründür. Hala öyle çok severim ki. Balm Jovi ise ikinci aldığım ürün oldu ve sonrasında ben de the balm sevgisi aldı başını gidiyor. :) Zaten Balm Jovi den sonra da ben de göz farı ve palet merakı başladı. The Balm harika ürünleri ile bizim bütçeye zarar veriyor :D

      Sil
  2. Bende de bu ve Houndstooth var,ikisini de çook seviyorum. Dönüşümlü kullanıyorum :)) Bunu aslında almak istemiyordum çok koyudur diye önceden ama öyle olmadığını öğrenince aldım,pişman değilim. Houndstooth'tan bir ton koyu pembe gibi duruyor benim yanağımda. Napıcaz bu kadar allığı nasıl bitircez bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of sorma walla! Bu kadar allıga rağmen gözüm hâlâ allıklarda
      :-(

      Sil
  3. Bu allığı ilk denediğimde dayak yemişe döndüm :) Bu yüzden dokunamadım bidaha :)
    Hot mama benim bebeğim! <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?