11 Ağustos 2014 Pazartesi

Kozmela.com Alışverişim

Herkese merhaba,

Uzun zamandır canım hiç bir şey paylaşmak istemiyorum çünkü daha önce de bahsettiğim gibi fotoğraf makinamın flaşı bozuk, telefonumun kamerası çizik dolayısıyla fotoğraf kaliteleri çok düşük oluyor. 
Bu yüzden de paylaşım hevesim giderek yok oluyor. Fakat Kozmela'dan yaptığım alışverişe kayıtsız kalamadım ve paylaşmak istedim.

Son zamanlarda cilt bakım ürünlerine sarmış durmumdayım. En son gratis indiriminde gaflete düşüp neutrogena'nın siyah nokta temizleyici serisini almıştım. Tabii içeriklerine dikkat etmeden. Daha sonra instagram hesabıma gelen bir yorumu okuyup içeriği inceleyince ürünler içime sinmemeye başladı. Zaten yeterince temizlediğini de hissetmiyordum. Dolayısı ile internet sitelerinde gezinmeye başladım. Kozmela da La Roche ürünlerinde indirim vardı. Denemek için Effaclar yağlı ve hassas ciltler için temizleyici jel, meşhur effaclar duo ve Hydreane Legere nemlendirici sipariş ettim. Aslında nemlendirici olarak moshos garden dan satın aldığım çayağacı özlü shea kremi kullanıyordum çok uzun zamandır fakat bu sıcaklarla birlikte biraz ağır geldiğini hissettim, o yüzden biraz ara verdim.



Siparişimi cuma gece yarısına doğru verdim ve siparişlerim bugün elime ulaştı. İlk kez alışveriş yaptım. Ürünlerin son kullanma tarihleri ile ilgili endişelerim vardı çünkü internette çok yazı okudum bozuk ürün geldi, son kullanma tarihi geçmek üzere şeklinde. Mail aracılığı ile iletişime geçtim ve ürün son kullanma tarihleri konusunda hassas olduğumu belirttim. Ertesi gün, tarihi geçmiş ya da geçmeye yakın ürün satmadıklarını açıklayan bir mail geldi. Gelen ürünlerin de tarihleri 2016 ve 2017 :)



Memnun kaldığım bir alışveriş oldu. Bundan sonra internet üzeri alışverişlerimde ilk önce Kozmela'ya uğrayacağım kesin.

Ürünleri de bugünden itibaren denemeye başlayacağım.

Ürünleri deneyen arkadaşların yorumlarını bekliyorum.

Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Güle güle kullan kuzum, kullan da yorumla hemencik :) Bekliyorum :*

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullanın effeclar duo ve jel kullanıyorum , effeclar duo yaz için harika bir seçim , jel ise karma cildimi kurutmadan temizliyor .Umarım benım gibi memnun kalırsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Umarım!! Ben de okuduğum yorumlardan etkilenerek aldım ve merakla etkilerini görmeyi bekliyorum.

      Sil
  3. Kozmelayı ben de seviyorum. Hızlı ve ilgililer. Ama tester yollamıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın. Halbuki sitelerinde alışveriş tutarına bakmazsızin süpriz hediye gönderecekleri yazıyor.

      Sil
  4. Güle güle kullan canım hepsini ^^ Kozmela'nın tester göndermeme konusunda katılıyorum, şimdiye kadar küçük büyük o kadar şey aldım bana mısın demedi :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Ya evet bu konuda ben de hayal kırıklığı yaşadım aslında. Bir önceki yorumumda da bahsettiğim gibi sitelerinde her siparişe sürpriz hediye diyor ama madem vermeyecekler niye yazıyorlar ki :P

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?