21 Eylül 2014 Pazar

Balm Shelter Renkli Nemlendirici

Herkese merhaba,
Bugün, bir süredir kullanmakta olduğum The Balm'ın meşhur renkli nemlendiricisinden bahsetmek istiyorum. İndirim zamanı the balm standının önünde dikilmiş ne alabilirim diye bakınırken elim balm shelter a gitti. Kullanmakta olduğum cilt makyaj ve temizleme ürünlerinde bir değişikliğe gidiyorum zaten bu aralar. O nedenle bu ürünü de denemek istedim.



Ben bu ürünü günlük makyajımda, pudra öncesi uyguluyorum. Bendeki rengi light/medium. Buğday tenli olduğum için uygun olacağını düşünmüştüm bu rengin fakat bana bir tık koyu geldi. O nedenle üzerinden açık renk pudram ile rengi dengeliyorum. Cildim karma olduğu için öncesinde nemlendirici uygulamıyorum çünkü ürünün zaten yağlı bir yapısı var. Ürün içerisinde 18 faktör güneş koruması barındıyor.


Yapısı orta kıvamda. Ne çok akışkan ne de çok katı. Makyaj süngeri ya da fırça ile kolayca uygulanabiliyor. Kapatıcılık minimum seviyede. Daha çok renk tonunu düzgünleştirme yönelik bir ürün. Şahsen,cildi özellikle yağlı ve problemli kişilerin bu ürünü çok seveceğini düşünmüyorum.  Bu aralar cildim sivilcelenmeye başladı, o nedenle öncesinde mutlaka kapatıcı uygulamak zorunda kalıyorum. Aksi halde sivilce görünümünü azaltmıyor.

Dağıtılmamış hali, yapısı bu şekilde;



Dağıtılmış hali ise bu şekilde; 
Ancak genel olarak the balm sempatim ve ürünlerine duyduğum güven bakımında, indirim zamanları alabileceğim ürünler arasında.


Sevgiler
xoxo

2 yorum :

  1. ayy bende indirimi bekliyorum almak için
    güle güle kullan canım
    nişanlanmışsın sanırım allah tamamına erdirsin yeni gördüm
    mutluluklar;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bayram indirimi olur muhtemelen. Benim de ( yeni çıkan ürünler geldiyse ) kafamda alacaklarımın bir listesi hazır bile :)
      Ayrıca tekrar teşekkür ederim. İnşallah :*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?