22 Eylül 2014 Pazartesi

Flormar Pin Up Lipstick

Herkese merhaba,
Flormar'ın yeni çıkarmış olduğu seriyi instagramdan takip etmiştim. Haftasonu ise Watsonsa gitmişken hemen yanındaki Flormar a uğrayip pin up serisini incelemek istedim. Şimdiye kadar istediğim bordo rengi görünce ise yeminimi bozup bu rujları aldım :( Siyahı ise çok sevdim. Kullanacağımdan değil ama ah şu sahip olma duygusu...




Ben bir çoğunuz gibi bu serinin ambalajlarına bayıldım!! Flormar'ın şimdiye kadar görsel anlamda çıkardığı en güzel seri. Yiğidi öldür hakkını yeme demişler.






 Renkler fotolarda göründüğü şekilde. Bordo renge bayıldım. Sürümleri çok yumuşak ama kalıcılıkları hakkında henüz fikrim yok.



Sevgiler
xoxo

5 yorum :

  1. bordo ruj hastası biri olarak muhtemelen ilk gördüğüm flormara gideceğim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu renk meraklıları için güzel bir tercih :)

      Sil
  2. Flormarda aştı kendini bende beğendim .güle güle kullan tatlım

    YanıtlaSil
  3. bordosu kullandığım en güzel bordolardan

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?