27 Eylül 2014 Cumartesi

Makyaj Çantamda Neler Var?

Herkese merhaba,
Hayatımda ilk kez kapalı havaları ve yağmuru özlediğimi bugün anladım. Hazır tüm gün de evdeyken makyaj fırçalarımı ve uzun zamandır da yıkamamış olduğum makyaj çantamı yıkayıp astım. Bazı makyaj malzemelerimi temizledim. Hazır makyaj malzemelerim ortadayken ve canım da sıkılıyorken bir post girmek istedim.

Yeni aldığım ve günlük olarak kullandığım tüm makyaj malzemelerimi makyaj çantamda bulunduruyorum kolay erişebilmek adına.
Bazen tek bir üründe sabit gitmediğim zamanlar ve ürün değiştirmek istediğim zamanlar oluyor. O yüzden çok sık kullanmakta olduğum ve yeni alıp kullanmaya başladığım ürünler hep bir arada oluyor.
Gratis bayram indirimi de olunca makyaj çantama da yeni ürünler eklenmiş oldu. Nude dude ve eyelid primer ı ve sexy mama yı indirimin ilk günü aldım. Sexy mama yı ilk kez alıp kullanıyorum ve şimdiden sevdim. Bunun yanı sıra hazır Loreal'de de yüzde 50 indirim varken yabancı bloglarda da sıkça gördüğüm True Match fondöteni incelemek istedim fakat görevli bayan yeni çıkan su bazlı infallible fondöteni önerdi. Her iki ürünü elimde denediğimde yapı olarak infallible daha çok hoşuma gitti ve günlük makyajda fondöten kullanmayan ben, günlük makyajımda kullanmak için fondöten almış oldum. Sanıyorum kullandığım ek besinden kaynaklı olarak cildimde sivilcelenme başladı ve ben de kapatıcılık sağlayan ürünlere ihtiyaç daha çok duymaya başladım. Ürünü dün ilk kez kullandım ve itiraf etmeliyim ki fondötenin hissettirdiği ağırlık hissinden eser yoktu. Sanki her zamanki gibi bb krem sürmüş gibiydim. İleri dönemlerde blogda da yer vermeyi düşünüyorum zaten. 



Rimmel'in ve Meet Matt ın pabuçları Nude Dude'un gelişi ile bu aralar biraz dama atılacak..



Göz altı kapatıcısı olarak time balm ve rimmel wake me up ı dönüşümlü olarak kullanmaya başladım. Maybelline kapatıcı ise 5 numara, göz altlarım için oldukça koyu bir ton olduğu için cildimde kapatmak istediğim noktalar üzerine uyguluyorum. 


Wetnwild ın kaş kitine bayılıyorum. Koyu rengi ile dolduruyorum kaşlarımı. Daha önce siyah kalem kullanırdım ama çok koyu dururdu. Bu tam istediğim gibi!! Kalıcılığı ise mükemmel. Sabah kaşlarımı dolduruyorum, akşam makyajımı çıkarana kadar kaşlarım aynı şekilde durmuş oluyor.
Eyeliner olarak Nyc ın eyeliner'ını bir seneden fazla kullanıyorum. Bittikçe alırım. Catherine Arley im ise eyeliner kaleminden oldukça memnun olduğumu daha önce söylemiştim. Rimellere gelince, Essence in i love extreme rimelini seviyorum. Diğer ikisi ise kullanıp bitirmeye çalıştıklarım arasında. 


Genel olarak kullandığım ürünler bu şekilde. 


Sevgiler
xoxo

8 yorum :

  1. Infallible fondöteni ben de merak ediyorum elimdeki fondötenleri bitirince bir şans vericem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzde elli indirimde yeniden denk gelirse bence de şans vermelisin :)

      Sil
  2. balm shelter ı bende aldım
    sende hepsini güzel günlerde mutlulukla kullan;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım sen de iyi günlerde sür sürüştür :)

      Sil
  3. hepsini iyi günlerde kullanın. Ben de unutmadan aldıklarımın yazısını yazayım ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Siz de güle güle kullanın :)

      Sil
  4. Cok guzel bi yazi olmus, ustelik fotograflarda birbirinden guzel, fikirde verdiniz bana kas kiti almam lazimdi sizin onerdiginizi hazir indirimde varken aliyim...The Balm nude dude far paletini herkes almis bi ben alamadim ://
    Guzel gunlerde kullanin sevgiler =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Beğenmenize sevindim :) Geçekten de hazır indirimdeyken Wetnwild kaş kitine bakın derim :)
      Sevgiler xx

      Sil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?