3 Eylül 2014 Çarşamba

Time Balm Concealer

 Herkese merhaba,
Kuşadası'na sonunda Gratis açılınca indirim zamanları soluğu Gratis te alıyorum ben de. Bu time balm concealer ı bir iki ay önce the balm yüzde 50 indirime girdiğinde almıştım. Son iki indirimdir, ihtiyacım olmasa bile standı baştan aşağı inceleyip alacak bir şey buluyorum :( 
Sanıyorum bu concealer da 13 lira gibi bir fiyata düşmüştü. Denemek için aldım. Aldığım günden beri de kullanıyorum.


Bendeki tonu Light. Kıvamı, köpük fondöten kıvamına yakın. Ben ürünü asıl olarak göz çevremde kullanıyorum. Kapatıcılığını beğendim. Hafif bir aydınlık veriyor ancak daha fazla aydınlık için ligheter than light tonu var. O kullanılabilir diye düşünüyorum. Ben de herhangi bir pütürlenme ya da ince çizgilere dolma olmadı. 


Ürün 7.5 gr. İlk bakışta göze küçücük ve çabuk bitecekmiş izlenimi verse de, aslında uzun süre dayanacak ürünlerden. İçerisinde yumuşak bir süngeri vardı ama ben sünger ile uygulamayı sevmediğimden süngeri attım. 


Bitince ve de indirime girdiğinde yeniden alacağım bir ürün oldu. 

Aranızda kullanan ya da kullanmış olan varsa görüşlerini bekliyorum.


Sevgiler
xoxo

7 yorum :

  1. ben de çok severek kullanıyorum, ama o kadar bereketli ki bitecek gibi durmuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün bitirip yenilerini almayı seven ben için gıcık bir durum :D

      Sil
  2. Ben de severek kullaniyorum bu kapaticiyi ama goz altimda kurutma yaptigi icin, kizariklik veya renk esitsizligi gibi cilt sorunlarini kapamada kullaniyorum. Bitcek gibi gozukmuyo daha yarilayamadim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman seninki daha çoook uzun süre seninle olacak desene :)

      Sil
  3. ben de alıyordum sürekli plastik kabı kırıldığı için almamaya karar verdim yoksa çok seviyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben the balm lari diş kaplari olmadan kullanmiyorum. Bir şey olacak, düşüp kurulacak endişesi ile. Cunku sakar bir insanim :p

      Sil
  4. Bu concealer için öylesine kararsızdım ki... Masrafa sokacaksın beni :) ikisini birden alıcam hem de!

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkürler :)

Beni de okur musun?